شهادت دو فلسطینی در رام الله/ عملیات مقاومت در کرانه باختری تشدید شد


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۷
کد خبر: 1900799

منابع رسانه ای از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در رام الله واقع در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، منابع رسانه ای از کشته شدن دو فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر توسط نظامیان اسرائیلی به بهانه تلاش برای زیر گرفتن صهیونیست ها با خودرو در حوالی رام الله در کرانه باختری خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود: خودروی حامل جوانان فلسطینی بامداد روز دوشنبه در حین سبقت گرفتن از گروهی از نظامیان اسرائیلی در حال انجام ماموریت در منطقه ای نزدیک اردوگاه الجلزون مورد اصابت گلوله قرار گرفت. قرار داده شده.

منابع نزدیک به خانواده این دو شهید فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست اجساد این دو شهید خالد الدباس و باسل باسبوس را به گروگان گرفتند.

به گفته شاهدان و بر اساس فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی، این تیراندازی که منجر به شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر شد، خسارات مادی زیادی در محل تیراندازی وارد کرد و پس از تیراندازی، خودرو حامل جوانان فلسطینی مصادره و مصادره شد.

این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که گردان‌های نابلس بامداد امروز دوشنبه اعلام کردند که جنگنده‌های آنها به سمت نظامیان صهیونیست در منطقه خیابان قدس نابلس تیراندازی کرده و به سلامت از محل متواری شده‌اند. منابع محلی همچنین گزارش دادند که رزمندگان مقاومت به سمت نیروهای اشغالگر در ایست بازرسی بیت فوریق در شرق نابلس تیراندازی کردند.

به گفته منابع فلسطینی، نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته 16 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید