شهادت یک فلسطینی در کرانه باختری

بر اساس این گزارش، این جوان فلسطینی توسط یک شهرک نشین صهیونیست در سلفات در کرانه باختری اشغالی مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

وزارت بهداشت فلسطین می گوید علی حسن حرب جوان فلسطینی پس از مجروح شدن در حمله یک شهرک نشین صهیونیست در منطقه اسکاکا در سلفی ها به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند حرب پس از اصابت چاقو به قلب توسط این شهرک نشین صهیونیست به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد و به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

منابع افزودند که جنگ در زمین آنها بین سلفی ها و روستای اسکاکا در جریان بود که شهرک نشینان صهیونیست به او حمله کردند و او را با چاقو زدند.

منابع همچنین اعلام کردند تعدادی از جوانان فلسطینی قصد کمک در جنگ را داشتند که توسط عناصر محافظ روستای صهیونیستی آریل از حملات هوایی جلوگیری کردند.

روستای اسکاکا در 4 کیلومتری شرق سلفیت قرار دارد و نیروهای اشغالگر بخشی از آن را به نفع روستای صهیونیستی آریل مصادره کردند.

اخیرا تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی کرانه باختری شدت گرفته و شهرک نشینان با حمایت نیروهای اشغالگر این اقدام را انجام می دهند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، از ابتدای سال جاری تاکنون 66 فلسطینی در قدس و کرانه باختری با شلیک گلوله و تجاوز نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید