در انتظار راه حل عجیب و شگفت انگیز کی روش

تیم ملی ایران پس از انجام 3 دور ارزیابی فنی امروز و در آخرین دیدار قبل از اعلام رسمی ترکیب کارلوس کی روش در جام جهانی، قرار است در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه برود. کی روش که این دیدار تدارکاتی را برای محک زدن آمادگی بازیکنان لیگ برتری در تقویم تیم ملی قرار داده بود، با چالش انتخاب بازیکنی برای حضور در ترکیب اصلی مواجه است و به احتمال زیاد برخی از بازیکنان تیم نوجوانان ایران نیز موفق به کسب امتیاز خواهند شد. امروز فرصت بازی در تیم ملی بزرگسالان

خط دفاعی و آرامش سرمربی پرتغالی

تیم ملی ایران امروز بازیکنان زیادی در خط دفاعی دارد و به نظر می رسد تمرکز اصلی کارلوس کی روش بر روی نام چند بازیکن این پست خط قرمز بکشد. در خط دروازه نیز علیرضا بیرانوند، پیام نظام، محمدرضا اخباری و حسین حسینی گزینه های پیش روی سرمربی پرتغال هستند که احتمال حضور بیرانوند در ترکیب اصلی وجود دارد و بقیه دروازه بانان نیز در این تیم تعویض خواهند شد. احتمالا از بین این 4 دروازه بان، 2 تا به لیست نهایی تیم ملی می رسند!

روزبه چشمی، مرتضی پورعلیگنجی و سامان فلاح به همراه شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان مدافعان وسطی هستند که کی روش می تواند در ترکیب امروز تیم ملی از آنها استفاده کند. در بین این بازیکنان، فلاح کمترین شانس را برای حضور در جام جهانی قطر دارد و باید دید او امروز مقابل نیکاراگوئه چگونه عمل می کند. به نظر می رسد خلیل زاده و کنعانی زادگان در دیدار امروز و همچنین 2 دیدار تدارکاتی قبلی زوج اصلی خط دفاعی ایران باشند.

در انتظار راه حل عجیب و شگفت انگیز کی روش. خودکار قرمز آماده است!

کارلوس کی روش در بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر در پست دفاع راست تنها یک انتخاب دارد و آن رامین رضایان است. بازیکنی که به دلیل علاقه خاص کی روش به سبک بازی اش، شانس زیادی برای حضور در اولین ترکیب ایران در جام جهانی دارد. در سمت چپ خط دفاعی ابوالفضل جلالی و امید نورافکن و البته وحید امیری گزینه های پیش روی سرمربی پرتغالی تیم ملی با توجه به احتمال حضور میلاد محمدی و احسان حیسفی در لیست نهایی ملی پوشان هستند. تیم برای جام جهانی، فرصت برای حداقل یک بازیکن از میان آنها 3 نفر وجود دارد.

جلالی و نورافکن امیدوارند بتوانند شایستگی خود را برای حضور در لیست تیم ملی برای جام جهانی نشان دهند و در بازی امروز معادلات را تغییر دهند. کارلوس کی روش در تدارکات قبلی اعتماد خاصی به ابوالفضل جلالی داشت و مدافع چپ آبی پوش پایتخت احتمالا امروز در ترکیب اصلی ایران مقابل نیکاراگوئه قرار خواهد گرفت.

خط وسط تیم ملی در گرفتن پرسپولیس؟

میلاد سرلک در کنار امید ابراهیمی دو بازیکنی هستند که امروز می توانند در خط میانی تیم ملی به میدان بروند. البته روزبه چشمی و امید نورافکن نیز توانایی بازی در آن پست را دارند و با کمبود بازیکنان پست تخصصی در لیست تیم ملی، کارلوس کی روش کار سختی برای چیدمان ترکیب اصلی دارد، اما پرتغال به سر می برد. به نظر می رسد مربی به زوج سرلک ابراهیمی اطمینان دارد

وحید امیری و مهدی ترابی در حال حاضر رقابتی برای جایگاه خود در اردوی تیم ملی ندارند و همین امر باعث می شود تا در دیدار امروز مقابل نیکاراگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرند. امیری و ترابی هنوز تایید نشده و گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال عدم حضور آنها در جام جهانی وجود دارد، به خصوص مهدی ترابی به دلیل حضور لژیونرهای آماده در پست جناح، به احتمال زیاد فرصت حضور در جام جهانی را از دست خواهد داد. ..

در انتظار راه حل عجیب و شگفت انگیز کی روش. خودکار قرمز آماده است!

پدیده استقلال؛ مهاجم ایران مقابل نیکاراگوئه؟

کارلوس کی روش در آخرین اردوی تیم ملی با دعوت از فوتبالیست های تیم ملی جوانان تلاش کرد کمبود لژیونر در اردوی تیم ملی بزرگسالان را برطرف کند و تمرینات با حداکثر بازیکنان فوتبال برگزار می شود. با توجه به عدم تنوع پست های بازیکنان لیگ برتری دعوت شده به اردوی تیم ملی، در حال حاضر هیچ مهاجمی در لیست کی روش در بین بازیکنان بزرگسال دعوت شده لیگ برتر وجود ندارد و همین مشکل باعث شده تا بازیکنی از ملی پوشان نوجوانان نیز حضور داشته باشد. تیم ملی ایران در بازی امروز به مصاف نیکاراگوئه خواهد رفت.

امیرعلی صادقی نزدیک ترین گزینه برای حضور در ترکیب اصلی ایران برای دیدار امشب است. پدیده جوان استقلال که در بازی های تدارکاتی عملکرد خوبی داشت و در تمرین اخیر تیم ملی نیز توانست نمایش های درخشانی را پشت سر بگذارد، شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی بزرگسالان در بازی امشب به او داده است. بازی .و احتمال دارد که صادقی در خط حمله بازی کند. مهدی هاشم نژاد، پدیده جوان تراکتورسازی، دیگر بازیکنی است که احتمالا در خط حمله مورد استفاده کارلوس کی روش قرار می گیرد.

لازم به ذکر است تیم ملی ایران از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی تهران در غیاب تماشاگران به مصاف تیم ملی نیکاراگوئه می رود. دیدار امشب آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان کی روش قبل از اعزام به قطر است.

دیدگاهتان را بنویسید