در برخورد پژو و ساینا 5 نفر کشته و یک نفر مجروح شد


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817550

علیرضا میر بهاءالدین گفت: بر اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه پژو با ساینا در محور زابل – زاهدان 5 نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا میربهادین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: برخورد پژو پارس ساینا در جاده زابل به زاهدان 5 کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

وی گفت: پس از اعلام سیگنال حادثه با تلفن 112 به مرکز عملیات امداد و نجات جهت درگیری شخصی پژو پارس و ساینا، امدادگران از پایگاه سوخته جمعیت هلال احمر هامون به محل حادثه اعزام و به ارزیابی صحنه پرداختند. .

این افسر افزود: در این حادثه خودروی ساینا دچار حریق شد که با تلاش آتش نشانان خاموش شد و در ادامه امدادگران اجساد را از خودرو خارج کردند.

وی ادامه داد: دو پای سرنشین پژو پارس نیز توسط امدادگران رهاسازی و از خودرو خارج شد.

میرباح الدین گفت: تنها مصدوم این حادثه که بر اثر سانحه رانندگی مجروح شده بود پس از انجام اقدامات اولیه به اورژانس تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: عملیات این حادثه که ساعت 23 و 45 دقیقه شب گذشته 4 فروردین ماه به وقوع پیوست تا ساعت 2 و 55 دقیقه بامداد 4 فروردین ادامه داشت. قربانیان به منطقه مسکونی منتقل شدند. مراجع قضایی جهت اقدام.موارد زیر تحویل گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید