در بویراحمد و دنا نیز بنرهایی در تمجید از انتصابات دولتی به نمایش گذاشته شده است! + تصویر

ساعت: 19:50
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803085

چندی پیش خبری مبنی بر انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان در فضای مجازی منتشر شد و در این بین عکسی از فردی به عنوان چهره شاخص در این زمینه منتشر شد که برخی کاربران آن را به روشنفکری نسبت دادند.

به گزارش راه دانا به نقل از صبح زاگرس، یادداشت حسن تقوی – در چند روز اخیر انتشار برخی تصاویر از انتصاب برخی مدیران کل استان واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

هر چند در مقاطع مختلف نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این مورد توجیه شده و اقدامات خود را پیشنهاد و مشورت می دیدند، اما برخی در این میان احساسات مردم را تحریک می کنند.

چندی پیش خبری مبنی بر انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان در فضای مجازی منتشر شد و در این بین عکسی از یک مرد به عنوان یک فرد برجسته منتشر شد که برخی صفحات مجازی آن را به روشنفکر بویراحمد و دنا نسبت می دهند.

نتایج ادامه دار این پرونده باعث شده تا حامیان سایر مسئولان استانی به یکباره از انتصابات دیگر در استان هیجان زده شوند و تصاویری مشابه را منتشر کنند و سوال فوق در مسیر درستی قرار نگیرد.

بیان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در انتصابات موضوعی روشن و بدون ابهام است که همگی بر آن اتفاق نظر داریم و قطعاً نمایندگان محترم بویراحمد، دنا و مارگون نیز موافق هستند.

البته اکنون این موضوع مطرح نیست و در دوره های مختلف حضور نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی، این موضوع همواره یکی از چالش های اصلی بوده است، اما از آنجایی که مجلس فعلی خود را به عنوان یک مجلس انقلابی معرفی کرده است. تمایز متفاوتی ایجاد می شود. با نکات دیگر بیشتر داشته باشید.

واضح است که مهدی روشنفکر از این گونه موارد و تصاویری از این دست اطلاعی ندارد، اما به هر حال مشاوران وی باید از این گونه اقدامات که باعث هیجان نمی شود جلوگیری کنند و قطعا ممکن است مخالفت صریح نماینده بویراحمد و دنا و مارگون تشکیل شود. یک عریضه، این مردم به سوی تو به دنبال درهم شکستن تفرقه هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید