در حمله به عین الاسد ایرانی ها به هر کجا که خواستند زدند

ساعت: 21:22
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795596

فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا بار دیگر درباره صحت حمله موشکی ایران به عین الاسد اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژنرال کنت مکنزی، فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه غرب آسیا، بار دیگر درباره دقت موشک های ایران اظهار نظر کرده است.

مکنزی در مصاحبه با نیویورکر گفت: درس حمله موشکی ایران به عین الاسد این است که برنامه موشکی ایران به تهدیدی فوری‌تر از برنامه موشکی آن تبدیل شده است.

“مکنزی ادامه داد”[در حمله عین‌الاسد] تا حد زیادی به جایی که می خواهند هدایت می شوند. اکنون آنها می توانند به کل خاورمیانه حمله کنند. آنها می توانند حملات خود را به طور دقیق و گسترده انجام دهند [بالا] انجام دهید. “

نیویورکر می نویسد پیشرفت ایران هم متحدان و هم دشمنانش را شگفت زده کرده است. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه های ایرانی بر توسعه موشک هایی با برد بیشتر، دقت بیشتر و قدرت تخریب بیشتر متمرکز شدند. این رسانه گزارش داد: «ایران در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موشک در جهان است.

رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران به نیویورکر گفت: «ایران پیوسته از برنامه موشکی بالستیک خود برای ارعاب یا اجبار همسایگان خود استفاده کرده است».

چند روز قبل از حمله ایران به پایگاه عین الاسد، ارتش تروریستی آمریکا سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخشی از همراهانش را در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد به هلاکت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید