در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟

در رختکن پرسپولیس چه گذشت؟

اولین دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و این دیدار با اتفاقات زیادی همراه بود. بازی ای که دو تیر، یک پنالتی و در نهایت یک گل داشت که قرمزهای تبریزی را به سه امتیاز حساس رساند.

در این دیدار مهدی ترابی در دقیقه 85 یک پنالتی را از دست داد که البته با اعتراض شدید بازیکنان و کادرفنی تراکتورسازی مواجه شد و حتی محمدرضا اخباری نیز قصد ادامه بازی را نداشت و دقایقی زمین را ترک کرد. با این حال او به زمین برگشت و پنالتی را مهار کرد.

خطای پنالتی محمد حسینی اتفاقی ویژه در این دیدار بود که با اعتراض بلند محمدرضا اخباری و دیگر بازیکنان تراکتور همراه شد. آنها برای دقایقی زمین را ترک کردند و قصدی برای ادامه بازی نداشتند. با این حال در شرایطی که انتظار می رفت یورگن لوکادیا پنالتی بزند، ترابی توپ را در اختیار گرفت و شوتی زد که اخباری توانست آن را دفع کند. مهدی ترابی پشت پنالتی بود که یورگن لوکادیا در دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان به گل تبدیل کرد.

اما یحیی گل محمدی و کادر فنی پرسپولیس جلوی شماره 9 را نگرفتند تا اینکه مهدی ترابی بدون توجه به یورگن لوکادیا پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را ناکام گذاشت! این اشتباه حداقل یک امتیاز برای پرسپولیس تمام کرد و این تیم در خانه شکست خورد. خود مهدی ترابی از این اتفاق بسیار ناراحت و ناراحت بود اما یحیی گل محمدی سرمربی سرد و گرم پرسپولیس در رختکن با جمله ای تکراری اما تاثیرگذار شاگردش را تشویق کرد: فدای سرت!

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی از بازیکنانش برای حفظ روحیه آنها پس از این باخت تلخ برای دیدار سخت مقابل سپاهان اصفهان تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید