در شکایت پرسپولیس از لوکادیا اتفاق عجیبی افتاد!

در شکایت پرسپولیس از لوکادیا اتفاق عجیبی افتاد!

باشگاه پرسپولیس در تاریخ 18 فروردین ماه اعلام کرد که به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد از یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق خود به فیفا شکایت کرده و قصد دارد این بازیکن را با فیفا مجازات کند، اما جالب اینجاست که معاون حقوقی وقت پرسپولیس شکایت کرده است. و صورتحساب هایی به فیفا ارسال نشده است.

به گفته منابع باشگاه پرسپولیس، حسین دوام که در 27 اسفند 1400 حکم خود را از رضا درویش به عنوان معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس دریافت کرده بود، در حال امضای قرارداد بین لوکادیا و پرسپولیس نبوده است، اما در واقع انجام داده است. قبل از امضای قرارداد آن را بررسی نکنید، به همین دلیل است که پرسپولیس شکایت خود را به فیفا امضا نکرده است. این در حالی است که مدیران پرسپولیس قبل از ارسال این لایحه به فیفا از او خواستند تا این لایحه را امضا کند، اما او در ادامه به باشگاه اعلام کرد که در زمان امضای قرارداد حضور نداشت و لایحه را ننوشت، امضا نمی کند.

حالا دقیقا مشخص نیست باشگاه پرسپولیس با کمک کدام وکیل شکایت خود را از لوکادیا نوشته و چگونه بدون امضای نماینده قانونی خود در فیفا ثبت کرده است؟

یورگن لوکادیا در 21 مرداد 1401 با قراردادی یک ساله به ارزش حدود یک میلیون یورو به پرسپولیس پیوست و در 28 آذر 1401 – دو روز قبل از بازی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر – ایران را ترک کرد و به میدان رفت. کشور و پس از چند روز پیش نامه ای مبنی بر فسخ یک طرفه قراردادش به پرسپولیس ارسال کرد.

او در حالی از پرسپولیس جدا شد که پیش از ترک تهران حدود 500 هزار یورو از قراردادش دریافت کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید