در فرآیند ارزشیابی به معلمان فرصتی دوباره بدهید

در فرآیند ارزشیابی به معلمان فرصتی دوباره بدهید

رئیس مرکز برنامه ریزی و مدیریت منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: کارگروه ارزشیابی معلمان موارد خاص برای رسیدگی به مراجعات ویژه معلمان تشکیل شد.

معتبی هاشمی; رئیس مرکز برنامه ریزی و امور اداری منابع انسانی درباره تشکیل کارگروه ویژه موارد ویژه ارزشیابی معلمان گفت: به منظور تسهیل در رسیدگی به درخواست های ویژه معلمان، کارگروهی برای رسیدگی به موارد خاص تشکیل می شود. موارد پرونده.”

وی افزود: ممکن است معلمان به دلایلی از جمله قطعی شبکه و عدم دسترسی به سامانه در مهلت مقرر قانونی، فوت یکی از بستگان ردیف اول، بیماری فرد یا بستگان ردیف اول، اشتباه در هنگام نمره دهی دچار مشکل شوند. تشخیص فرآیندها و سایر دلایل قانونی و قابل قبول

هاشمی ادامه داد: در چارچوب قانون و آیین نامه اجرای رتبه بندی معلمان، کار گروهی بر عهده رؤسای هیأت های بازرسی در سطح استان و منطقه با دبیری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل است. عضویت سه معاونت و مدیر منابع انسانی و حراست و بر این اساس در مناطق تحت عنوان کارگروه با بررسی مستندات و دلایل موجه و احراز شرایط، پرونده ویژه تشکیل و در مورد موضوع تصمیم گیری خواهد کرد. .

رتبه بندی معلمان با هدف ارتقای کیفی نظام آموزشی و در عین حال ارتقای معیشت معلمان وارد مرحله عملیاتی شده است.

پس از بارگذاری مدارک و مدارک لازم از دبیران، رتبه بندی اکنون در مرحله بررسی اعتراض است و نتایج اعتراض تا پایان شهریور ماه اعلام خواهد شد.

در این مرحله امکان آپلود اسناد جدید برای مواردی که معلمان به آنها اعتراض داشتند، وجود داشت، اما یکی از درخواست های آنها این بود که بتوانند برای مواردی که اعتراضی نداشتند، مدارک جدیدی را بارگذاری کنند که با تشکیل انجمن این امکان وجود دارد. کارگروه موارد خاص.

به گفته رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش؛ 45000 معلم هنوز رتبه بندی نشده اند و 35000 نفر رتبه بندی آنها را می بینند اما سیستم رتبه بندی برای آنها بسته است و این افراد تا پایان اردیبهشت استخدام می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید