فرصت اعتراض فرهنگیان به فرآیند ارزشیابی معلمان چیست؟

فرصت اعتراض فرهنگیان به فرآیند ارزشیابی معلمان چیست؟

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، روند رتبه بندی معلمان تا پایان سال تکمیل می شود و تاکنون 411 هزار و 870 معلم شاغل و بازنشسته مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، افرادی که دستور قطعی صادر شده می توانند آن را در سامانه شخصی خود مشاهده کنند و رسیدگی به اعتراضات از روز سه شنبه ۱۸ اسفند آغاز و سازوکار آن به اطلاع خواهد رسید. در سیستم .

بر اساس بخشنامه مورخ 20 بهمن 1401 وزارت آموزش و پرورش; چنانچه هر یک از ارزیابان نسبت به فرآیند ارزشیابی و ارزیابی اعطا شده به وی اعتراض داشته باشد، می تواند ظرف مدت 10 روز پس از اعلام ارزیابی، درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه شورای عالی حسابرسی تسلیم کند. در صورت ثبت اعتراض متقاضی، رتبه وی توسط کمیته حسابرسی رسیدگی کننده به اعتراض تعیین می شود و تاریخ اجرای حکم وی از تاریخ اعطای حکم خواهد بود.

کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به ایرادات به سرپرستی مدیرکل اداره «ارزیابی و پاسخگویی» و در ترکیب نمایندگان خدمات حقوقی و هماهنگی کمیسیون های رسیدگی به تخلفات اداری تشکیل می شود. و همچنین کارگروه مربوطه فقط در سطح استان زیر نظر هیأت حسابرسی مربوطه.

دیدگاهتان را بنویسید