فرصت اعتراض به احکام ارزشیابی معلمان چند روز است؟

فرصت اعتراض به احکام ارزشیابی معلمان چند روز است؟

صادق ستاری فرد در حاشیه اختتامیه هفدهمین جشنواره پژوهشی فرهنگیان که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، درباره ادامه همکاری نیروهای غیررسمی با آموزش و پرورش گفت: معلمانی داریم که به صورت غیررسمی به آموزش و پرورش کمک می کنند. ، بر اساس مجوز سازمان اداری دلیلی برای تمدید قرارداد برای یک سال آینده وجود ندارد و باید برای معاینه حاضر شوند. این فرصت به این افراد داده شده است تا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که تا ساعت 24 امشب مهلت دارد حضور یابند.

وی افزود: 19 هزار و 861 معلم در حال خرید خدمات هستند. حداقل و حداکثر سن برای حضور در آزمون استخدامی 20 و 40 سال می باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 930 هزار همکار بازنشسته و شاغل مشمول ارزشیابی داریم، گفت: برای همه رشته ها تا امروز به جز تعاون که ثبت نام نشده است، تصمیمات ارزیابی نهایی صادر شده است. اسناد.

ستاری فرد افزود: توزیع رتبه ها منطقی به نظر می رسد. اما اگر همکاران ایرادی دارند، چارچوبی را فراهم کرده ایم که اگر به هر یک از عناصر و شایستگی هایی که احساس می کنند کمتر برجسته است اعتراض دارند، اعتراض خود را ثبت کنند. اعتراضات رسیدگی می شود و جای نگرانی نیست. بر اساس مفاد این مصوبه، چارچوبی داده شده و روال آن اعلام می شود. ما اعتراضات را رصد می کنیم تا حقی ضایع نشود.

وی در پاسخ به اینکه اساتید از رتبه خود گلایه های زیادی دارند و حتی افرادی را داشته ایم که پس از 30 سال خدمت رتبه ای نگرفته اند، گفت: رتبه بندی و نمره گذاری کار انسانی است و اشتباهاتی وجود دارد و ما از آن اشتباهات چشم پوشی نمی کنیم. . مطمئناً روند ارزیابی ما می تواند مورد بازنگری قرار گیرد. ما با مسائلی از جمله مواردی که سالها تجربه دارند یا مواردی که مدارک آنها توسط ارزیاب ارزیابی نشده است سروکار داریم. همه آنها مشروط به تسلیم اعتراض هستند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره زمان رسیدگی به اعتراضات نیز گفت: معلمان می توانند از روزی که رتبه خود را ببینند نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند. تاکنون حدود 31 درصد از همکاران به حکم خود اعتراض کرده اند و حدود 700 هزار نفر می توانند حکم آنها را ببینند.

به گفته ستاری فرد، اختیارات اداری طبق قانون مشمول طبقه بندی نمی شوند. فقط این گزینه برای بخشنامه 230 در نظر گرفته شده است که در صورت بازگشت به مدرسه گنجانده شود.

وی همچنین اعلام کرد که در حال پیگیری برای پرداخت مطالبات کشاورزان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید