در مراسم رژه نیروهای مسلح محدودیت های ترافیکی اعلام شد


ساعت: 09:05
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898701

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از اجرای محدودیت ها و ممنوعیت های ایست و رفت و برگشت در مراسم رژه نیروهای مسلح در 10 شهریور ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران صبح امروز چهارشنبه در برنامه زنده تلویزیونی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ماموریت دارد با استفاده از سامانه رژه نیروهای مسلح اقدامات و تدابیر لازم را برای اجرای هرچه باشکوه ترین رژه نیروهای مسلح انجام دهد. حداکثر راحتی

وی افزود: تمامی خودروهایی که قصد ورود به بهشت ​​زهرا (س) را دارند از طریق خیابان شهید رجایی، جاده قدیم قم و از دروازه گلدسته وارد بهشت ​​زهرا (س) شوند. هاشمی، مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان ورودی بزرگراه شهید هاشمی (رمپ پیچ به راست ورودی بزرگراه شهید هاشمی)، بزرگراه شهید هاشمی شمال غربی بلوار علامه عسگری، گردش به راست جنوب شرق اتوبان تهران-کم به سمت بلوار علامه عسگری (بلوار امام) )) واقع در ضلع شمالی یک مکان مقدس تا پایان مراسم محدودیت دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تصریح کرد: در بزرگراه امام علی (ع) از تقاطع جاده قدیم قم به سمت غرب محدودیت اعمال می شود و تردد از بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم به سمت جنوب و تمامی ورودی ها به سمت جنوب هدایت می شود. زیرگذر ضلع شمالی حرم امام خمینی (ره) نیز در ضلع شمالی اجرا می شود.

وی تاکید کرد: بلوار علامه عسگری از پل شهید صالحی تا پل بزرگراه خلیج در هر دو جهت، بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید ثانی خانی تا پل شهید صالحی در هر دو جهت محدودیت پارک وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید