در پروژه شمسا 473 مشکل اولویت دار لرستان شناسایی شد

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779695

پدرام گفت: 473 موضوع اولویت دار استان لرستان در طرح بسیج دانش آموزی شمسا شناسایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پویان پدرام در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: طرح پژوهشی شمسا به همت بسیج دانش آموزی به منظور شناسایی مشکلات اولویت دار استان و تجربه و ارائه راهکار برای حل آنها انجام می شود.

وی افزود: چهار ماموریت گفتمان سازی در این حوزه در نظر گرفته شده است که قرارگاه تهرانی مقدم بر حل مشکل بومی استان، دستورالعمل های آموزشی و شناسایی موضوعات اولویت دار استان است و برای اجرای این طرح، برنامه ریزی لازم در دستور کار قرار دارد.

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان گفت: اولین ماموریت آموزش رایگان و کافی به دانش آموزان و همچنین تشکیل کارگروهی برای شناسایی موضوعاتی است که در اولویت هستند.

پدرام افزود: در گام بعدی با کمک دانشجویان نخبه به این موضوعات پرداخته می شود تا بتوانیم با کمک مقالات و پایان نامه ها این موضوعات را بشماریم.

وی گفت: در حال حاضر 473 موضوع اولویت دار در استان شناسایی شده و این موضوعات در قرارگاه تهرانی مقدم در حال بررسی است تا راهکارهایی که منجر به کارآفرینی نیز شود.

مدیرکل پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان گفت: در مرحله بعدی با اساتید و متخصصان در بخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، جهادی، سازندگی و … مشورت خواهد شد تا بتوانیم در جهت رفع مشکلات گام برداریم. مسئله. این مسایل. بیایید آن را بگیریم.

پدرام با اشاره به بررسی اسناد چشم انداز گفت: تاکنون 85 سند در این زمینه بررسی شده و قرار است مراحل بعدی کار از طریق مصاحبه تخصصی انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید