پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری اولویت دار در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899921

معاون سازمان توسعه و نوسازی صنعت کشور:

فرشاد مقیمی گفت: سیستان و بلوچستان اولویت اول کشور در بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعیین شده توسط وزارت حراست است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و هیئت همراه در سفر به سیستان و بلوچستان گفت: با مساعدت سردار مدیریت صمت و پروژه های اولویت دار از طریق طرح شناسایی پروژه های صنعتی، معدنی و تجاری شناسایی می شود.

وی افزود: وزارت حراست پروژه های مختلفی را شناسایی کرده است که به دنبال توسعه فعالیت های تولیدی در کشور توسط دستگاه های مختلف مرتبط با وزارت حراست در سطح استان ها اجرا می شود.

مقیمی تصریح کرد: بر اساس اجرای سیاست دولت سیزدهم برای توسعه صنایع در تمامی استان ها، سیستان و بلوچستان از نظر بهره مندی از بسته سرمایه گذاری تعیین شده توسط وزارت حراست در اولویت اول کشور قرار گرفته است.

معاون سازمان ایدرو در کشور خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه های اجرایی استان توسعه زیرساخت ها از جمله آب و برق کمک زیادی به توسعه صنعت استان می کند.

توسعه و نوسازی صنعت بر اساس هدف سرزمینی انجام می شود

ایرج حسن پور مدیرکل ایمنی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: وزارت ایمنی به دنبال توسعه و نوسازی صنایع در سطح استان و کشور بر اساس طرح توسعه سرزمینی است.

وی ادامه داد: بر اساس اولویت بندی، طرح های صنعتی در سطح استان توسعه می یابد و 19 طرح صنعتی مهم ایجاد و فعال می شود.

مدیرکل سمت گفت: از مجموع پروژه های استان برای یک هزار و 148 طرح جواز تاسیس صادر شده است و تعداد کل اشتغال مندرج در جواز تاسیس به 23 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید