دستور به قتل زن میانسال

دستور به قتل زن میانسال

شامگاه سه شنبه 30 تیرماه سال جاری ماموران کلانتری 144 جوادیه با بازپرس ویژه قتل محمد وهابی از کشف جسد خون آلود مرد جوانی در پارکینگ شهر جوادیه خبر دادند. خانه اش. تیم پزشکی قانونی با حضور در محل با جسد مردی 42 ساله مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

تصاویر دوربین های مداربسته صحنه جنایت راز قتل مرد جوان و سناریوی دروغین جنایتکاران را برای پلیس فاش کرد.

به گزارش ایران، شامگاه سه شنبه 30 تیرماه سال جاری، ماموران کلانتری 144 جوادیه با بازپرس ویژه قتل محمد وهابی از کشف جسد خون آلود مرد جوانی در شهرستان جوادیه خبر دادند. پارکینگ خانه او پس از انتشار این خبر، تیم پزشکی قانونی به محل حادثه رفت و با جسد مردی 42 ساله مواجه شد که با ضربات متعدد چاقو کشته شده بود.

رد خون تیم جنایی را به بلوک آپارتمانی در طبقه همکف هدایت کرد. این رد خون نشان می داد که عاملان جنایت مقتول را بیرون از منزلش در طبقه منفی یک خانه غافلگیرکننده با ضربات متعدد چاقو مجروح کرده و متواری شده اند. پس از آن مرد مجروح غرق در خون به دنبال غریبه ها تا پارکینگ خانه رفت اما در همانجا جان باخت.
تصویر قاتلان را در دوربین پیدا کنید

بررسی دوربین های مداربسته در محل نشان داد مقتول پس از پارک خودرو در خیابان وارد خانه شده اما حدود دو دقیقه بعد دو جوان با کلید در را باز کرده و پس از دقایقی از خانه خارج شده و با موتورسیکلت متواری می شوند. . مردان موتورسیکلت صورت خود را با کلاه و ماسک پوشانده بودند.

با ادامه تحقیقات، شماره ثبت موتورسیکلت به دست آمد و کارآگاهان پس از چند مرحله تحقیقات موفق شدند صاحب موتورسیکلت را باخمن شناسایی کنند.

بیانیه عجیب

با انتقال باخمن به اداره آگاهی و تطبیق چهره وی با تصاویر به دست آمده از دوربین مداربسته مشخص شد وی یکی از متهمان متواری است. مرد 32 ساله که ابتدا منکر جنایت شده بود در بازجویی ادعای عجیبی کرد: 15 روز قبل از جنایت با مقتول بر سر پارک خودرو درگیر شده بود. درگیری ما در آن روز با وساطت دیگران به پایان رسید، اما من خباثت مقتول را در دل گرفتم و به دنبال او رفتم تا خانه اش را کشف کنم. بعد رفتم پیش دوستم امیر که او هم استان من بود و ماجرای اهانتی را که در دل داشتم تعریف کردم. من و امیر تصمیم گرفتیم با او مودب باشیم و به همین دلیل روز حادثه نزد مقتول رفتیم اما قصدمان کشتن نبود.

از آنجایی که تجربه کارشناسان پزشکی قانونی نشان می داد انگیزه باخمن دور از واقعیت است، همزمان کارشناسان پزشکی قانونی کلانتری دهم پایتخت به محل سکونت متهم دوم مراجعه و مرد جوان را دستگیر کردند. امیر در تحقیقات گفت: وقتی بهمن پیش من آمد به من گفت مردی برای همسرش دردسر ایجاد کرده و از من خواست که با آن مرد ادب کنم و سم بخورم، به این بهانه مرا به محل درگیری برد.

انگیزه اصلی

تیم جنایی با جمع آوری مدارک به این نتیجه رسیدند که باخمن انگیزه اصلی خود را از جنایت اعلام نکرده است زیرا متهم با کلید وارد خانه شده است، از سوی دیگر همدست باخمن نیز انگیزه آنها را ناموسی و موضوع درگیری برای جای پارک واقعی نیست

همچنین با بررسی تلفن های باخمن مشخص شد که وی با همسر مقتول مکالمات تلفنی متعددی داشته است. بنابراین بازجویی باخمن شدت گرفت و وقتی او خود را در برابر اسناد پلیس دید، مجبور شد انگیزه اصلی خود را از جنایت فاش کند: شغل اصلی من قصابی است، اما گاهی اوقات به مسافرت می روم. چند وقت پیش همسر مقتول را مسافر بردم و شماره ام را به او دادم تا در صورت نیاز به تاکسی با من تماس بگیرد. سپس چندین بار با من تماس گرفت و از من خواست تا او را به مقصد برسانم. در همین حین به هم نزدیک شدیم و او از مشکلاتی که با همسرش دارد گفت.

متهم ادامه داد: همسر مقتول 14 سال از من بزرگتر بود اما دلم برای او سوخت. وقتی از من خواست شوهرش را برکنار کنم، موافقت کردم و چون به تنهایی نمی توانستم این کار را انجام دهم، موضوع را با امیر در میان گذاشتم اما به دروغ گفتم مقتول مزاحم همسرم شده است.

باخمن گفت: زن مقتول کلید خانه را به من داد و همچنین زمان ورود و خروج شوهرش را به من گفت. برای اجرای نقشه یک چاقو خریدم و روز حادثه نیم ساعت جلوی درب منزل مقتول منتظرش بودم تا بیاید. سپس با کلیدی که داشتم وارد شدیم و نقشه را اجرا کردیم. با اعترافات بهمن، همسر مقتول نیز دستگیر شد و تحقیقات به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید