سر بریده مرد میانسال در سطل زباله پیدا شد

سر بریده مرد میانسال در سطل زباله پیدا شد

روز جدید سر مرد میانسالی در سطل زباله پرند پیدا شد. پسر جوانی که هم اتاقی اوست اعتراف کرد که او را با چاقوی 20 سانتی متری کشته است.

ساعت 5:30 دیروز هنگامی که یکی از ساکنان فاز 6 شهرک پرند با صحنه هولناکی مواجه شد و در حین تخلیه زباله های منزل خود به سطل مکانیکی روبروی بلوک خود با جسد مردی میانسال روبرو شد. . این مرد جوان در حالی که در شوک بود با پلیس تماس گرفت و خیلی زود گشت ویژه کارآگاهان در محل حاضر شد.

در اولین لحظات کارآگاهان با پسر جوانی مواجه شدند که بسیار ژولیده بود و همین کافی بود تا او را مشکوک کند.

پسر جوان 29 ساله دستگیر می شود و با پزشکی قانونی به خانه مرد میانسال می رود. در طبقه چهاردهم، در بلوک باز، جسد بی سر از همان نوع که در سطل زباله پیدا شده بود، در یکی از اتاق ها پیدا شد و پلیس با صحنه تلخی مواجه شد.

پسر جوان پس از نشان دادن جسد به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد.

وی مدعی شد که این مرد میانسال معتاد به هروئین بوده و مدتی است که به صورت مجردی با او زندگی می کرده است. وقتی متوجه شدم او قصد شرم آور دارد تصمیم گرفتم با چاقوی چوبی 20 سانتی متری او را بکشم. در حالی که مواد مخدر مصرف می کرد او را با چاقو کشتم و سپس سرش را جدا کردم و در سطل زباله بیرون بلوک انداختم.

بر اساس این گزارش، پلیس رباط کریم مدعی شد که این جوان اظهارات بسیار متناقضی داشته و هنوز انگیزه واقعی وی از کشتن هم اتاقی اش مشخص نیست و بازجویی از وی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید