قتل مسلحانه زوج میانسال توسط فرد ناشناس در زاهدان

ساعت: 08:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801367

ابراهیم ملاشاهی از قتل یک زوج میانسال توسط مرد مسلح ناشناس در خیابان سیستانی زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم ملاشاهی در گفت و گو با عصرهامون گفت: ساعت 22:20 عصر یکشنبه در پی تماس با مراکز فوریت های پلیسی 110 و گزارشی مبنی بر قتل مسلحانه یک زوج میانسال در منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زاهدان در تاریخ بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جسد مردی 57 ساله و همسر 51 ساله اش که از ناحیه سر و صورت جراحات گلوله مشهود بود در محل حضور یافتند و در بررسی ها مشخص شد که عروس آنها نیز بوده است. شلیک کرد.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: در تحقیقات از سایر اهالی خانه (یک پسر و 3 دختر از قربانیان) مشخص شد مرد مسلح ناشناس با لباس محلی و سر و صورت پس از ورود به منزل مورد تهدید قرار گرفته است. یک قبضه اسلحه اهالی به سرقت رفته و اهالی آنها فریاد می کشند و پس از کشتن این زوج و مجروح کردن عروسشان، کلید خودروی پژو پارس که به دیوار آویزان شده بود را گرفته و خودرو را سرقت کرده و از حیاط متواری می شوند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به انتقال سریع مقتول به بیمارستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی پلیسی بلافاصله پس از وقوع جنایت برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد که به محض اعلام نتیجه به اطلاع قاتل خواهد رسید. به دست آمده.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید