در زاهدان گروه سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه شکسته شد


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883577

سردار احمد طاهری از انهدام باند 5 نفره سرقت های خشن و مسلحانه تلفن همراه با 13 فقره سرقت در شهرک زاهدان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری در گفت و گو با عصرهامون اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه و سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان در جاده های شهرستان زاهدان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های میدانی و اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زاهدان، سرنخ هایی به دست آمد که نشان می دهد فردی سابقه دار به نام مستعار «یاگی» به همراه 4 نفر دیگر اقدام به تشکیل باند سرقت حرفه ای می کنند. آنها به صورت مسلحانه در جاده های این شهر گوشی های تلفن همراه شهروندان را سرقت می کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام با تلاش پلیس مخفیگاه این باند در یکی از چایخانه های سطح شهر شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر 5 متهم دستگیر شدند.

و ادامه داد: در بررسی های انجام شده توسط پلیس مشخص شد سارقان علاوه بر سرقت گوشی تلفن همراه در سرقت خودرو و موتورسیکلت نیز دست داشته اند و در نتیجه تحقیقات تخصصی پلیس ، متهم به 13 فقره سرقت مسلحانه و سرقت در این شهرستان متهم شد که زاهدان اعتراف کردند.

طاهری با بیان اینکه تاکنون 9 نفر از مالباختگان شناسایی و شکایت آنها به دست آمده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی پلیس استان در برخورد با سارقان و متخلفان امنیت عمومی از شهروندان خواست هشدارهای پلیس را رعایت کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید