دستور تخلیه اجباری پس از آتش سوزی در کالیفرنیا


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894765

پس از سرایت آتش به بیش از هزار هکتار از جنگل های شهرستان سیسکیو واقع در شمال ایالت کالیفرنیا، سازمان آتش نشانی این شهرستان از مردم خواست فورا منطقه را ترک کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرگزاری فرانسه، با گسترش و پیشرفت سریع آتش سوزی در بیش از هزار هکتار از جنگل های شهرستان سیسکیو واقع در شمال ایالت کالیفرنیا، سازمان آتش نشانی این شهر از مردم خواست فورا این منطقه را ترک کنند.

تصاویر ویدئویی منتشر شده از آن آتش سوزی نشان می دهد که چندین ساختمان در شعله های آتش سوخته اند و با توجه به اعلام حریق در منطقه، “آتش سوزی با سرعت نگران کننده ای در حال گسترش است.”

در اطلاعیه سازمان آتش نشانی در آن منطقه، ساکنان شهرهای Wade، Lake Shastina و Edgewood دستور تخلیه شدند.

آتش‌سوزی‌های جنگلی در کالیفرنیای شمالی زمانی رخ داد که این ایالت، همراه با بخش‌هایی از نوادا و آریزونا، یک روز دیگر از دماهای شدید را تحمل کردند.

Siskiyou بخشی از یک منطقه جنگلی و نسبتاً کم جمعیت در شمال کالیفرنیا است که در سال های اخیر به شدت تحت تأثیر آتش سوزی های جنگلی قرار گرفته است. در سال 2014، بیش از 150 ساختمان در شهر وید که حدود 3000 نفر جمعیت دارد، تخریب شد.

به گفته دانشمندان، گرمایش جهانی ناشی از سوزاندن بی رویه سوخت های فسیلی، تغییرات اقلیمی و نوسانات را در وضعیت بدی قرار داده است و خشکسالی مداوم برای بیش از دو دهه، بیشتر مناطق غربی ایالات متحده را در برابر آتش سوزی های ویرانگر بسیار آسیب پذیر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید