دستور تخلیه شهر سیدنی استرالیا صادر شده است

دستور تخلیه شهر سیدنی استرالیا صادر شده است

روز جدید پس از اینکه طوفان و باران های سیل آسا جان ساکنان سیدنی را به خطر انداخت، به ساکنان این شهر که یکی از پرجمعیت ترین شهرهای این کشور است دستور تخلیه داده شد.

سی ان ان یکشنبه شب با اعلام این خبر افزود: مقامات شهر سیدنی به هزاران نفر از مردم جنوب غربی شهر به دلیل وزش بادهای مخرب و باران های سیل آسا که احتمالاً باعث سیل می شود دستور تخلیه شهر را داده اند.

هشدار رانش زمین

به همین دلیل گزارش اداره هواشناسی استرالیا در مورد وقوع باران شدید، سیل و رانش زمین در سواحل شرقی از نیوکاسل تا خلیج بیتمن در استان نیو ساوت ولز که پیش بینی می شود تا دو روز آینده ادامه داشته باشد، به ساکنان این مناطق هشدار داده است. .

وزیر خدمات اضطراری نیو ساوت ولز نسبت به وضعیت جوی هشدار داده و گفته است که ساکنان این مناطق از چند جهت با وضعیت خطرناکی مانند سیل ناگهانی، طغیان رودخانه ها و رانش های ساحلی مواجه هستند، این یک وضعیت اضطراری است و تهدیدی برای مردم است. زندگی ساکنان این مناطق

سی ان ان گزارش داد: بارندگی در این قسمت از استرالیا در برخی نقاط به 200 تا 350 میلی متر رسید و خساراتی به بار آورد. باران‌های مشابه مارس ۲۰۲۱ باعث فروریختن سد اصلی سیدنی در شنبه شب شد.

پایگاه خبری این رسانه تصویری آمریکایی می افزاید: تا روز شنبه 29 نفر از سیل نجات یافته اند و دولت استرالیا نیروهای نظامی را به همراه دو بالگرد برای کمک به ساکنان این مناطق اعزام کرده است.**302

دیدگاهتان را بنویسید