دستور وزیر بهداشت برای برخورد فوری با زلزله زدگان هرمزگان


ساعت: 07:42
تاریخ ارسال: 04/11/1401
کد خبر: 1880053

وزیر بهداشت با صدور دستور برخورد فوری با آسیب دیدگان زلزله هرمزگان، دستور سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به این استان را صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی در گفت و گوی تلفنی با رئیس اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواستار رسیدگی و آماده سازی فوری بیمارستان های این استان و بسیج تمامی امکانات برای پذیرایی از آسیب دیدگان زلزله شب گذشته شد. حادثه در هرمزگان

وی در گفتگوی تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد: باید به سرعت خدمات درمانی مناسب به آسیب دیدگان زلزله ارائه شود.

وزیر بهداشت همچنین جعفر میعادفر، رئیس اورژانس کشور را موظف به بازدید از محل حادثه کرد.

در این تماس تلفنی حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با توجه به حضور فعال اورژانس پیش بیمارستانی و کادر درمانی متخصص جهت ارائه خدمات به مصدومان، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اورژانس، تشخیصی اقدامات و درمان مصدومان زلزله را به وزیر بهداشت رساند و از آمادگی کامل بیمارستان های هرمزگان برای اقدامات درمانی خود خبر داد.

وی گفت: تیم های واکنش سریع و تکنسین های فوریت های پزشکی به منطقه سایه خوش و سایر روستاهای اطراف بندرلنگ اعزام شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در آن تماس تلفنی با اشاره به آمادگی تمامی نیروهای اورژانس و کادر پزشکی افزود: تمامی بیمارستان های استان در آماده باش کامل هستند و آمبولانس های این دانشگاه از بندرعباس اعزام شده اند. به مهران همراه با امکانات کامل اورژانس.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید