دستور ویژه حقوق معوقه و اعتراض به ارزشیابی معلمان

دستور ویژه حقوق معوقه و اعتراض به ارزشیابی معلمان

برنامه پاسخگویی تلفنی 6133 با حضور رضا مراد صحرای سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این برنامه پاسخگویی، معلمان فرهنگ با تماس با وزارت آموزش و پرورش فعلی مشکلات خود را در میان گذاشتند و صحرایی در بسیاری از موارد با تماس با مدیر استان مربوطه، مشکلات مردم را به صورت آنلاین حل کرد.

در یکی از این تماس ها یکی از معلمان استان آذربایجان شرقی شکایت خود را مطرح کرد. او که خریدار خدمات بود، پنج ماه حقوق نگرفته بود و بعد از تعطیلات نوروزی تنها پنج میلیون و صد هزار تومان به حسابش واریز شد. صحرایی در تماس با مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی دستور پرداخت تمامی معوقات این قدرت خرید را صادر کرد.

یکی دیگر از معلمان استان اصفهان نیز در تماسی تلفنی با بیان اینکه با توجه به احداث مدرسه خیریه در حوزه فعالیت خود از رئیس آموزش و پرورش خواست این مدرسه را در اسرع وقت تکمیل کند تا در مهرماه سال تحصیلی آینده تکمیل شود. ، دانش آموزان منطقه محیط بهتری خواهند داشت و با تراکم دانش آموزی کمتری درس خواهند خواند.

حل مشکلات معیشتی سرایداران، در نظر گرفتن رتبه بندی نیروهای اداری و سرایداران، توجه بیشتر به کار مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی بود که مربیان در تماس با آنها مطرح کردند. شناسنامه تحصیلات.

دیدگاهتان را بنویسید