دستگیری تروریست فرامرزی توسط وزارت اطلاعات


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890726

وزارت اطلاعات از بازداشت یک تروریست با فعالیت های فرامرزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری یک تروریست فرامرزی خبر داد.

متن آگهی به شرح زیر است:

با عنایت خداوند متعال و تلاش های ایثارگرانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از قدیمی ترین و خطرناک ترین تروریست های وسعت عملیات تروریستی برون مرزی دستگیر و روانه زندان شد.

این عنصر جنایتکار حرفه ای بر اساس چندین سال رهگیری اطلاعاتی، سابقه فعالیت تروریستی در چهار کشور منطقه را در کارنامه خود دارد و در اوج بحران سوریه با حضور در آن کشور، به عضویت گروه های تروریستی تکفیری درآمد و به آنها پیوست. در شهرهای حلب، حماه و ادلب درگیر فعالیت های جنایتکارانه و شیطانی است.

این عضو گروهک تروریستی فرامرزی که در تسلیحات سنگین نیز مهارت دارد، پس از شکست تکفیری ها توسط مدافعان سرافراز حرم و محدود شدن خاک آنها برای فرار به سوریه، پایگاه فعالیت های تروریستی خود را منتقل کرد. به دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و به گروهی دیگر به جنایت تروریستی، حرفه ای و علیه وحدت امت اسلامی پیوست و به اقدامات تخریبی خود علیه ملت سربلند ایران و تمامیت ارضی کشور ادامه داد.

جان بر کفن گمنام ایران اسلامی با توکل به ذات اقدس احدیت و خطاب به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و ادامه جهاد مستمر و دستگیری دیگر سران جنایتکار و تروریست ها در هر مکان بیان می دارد. و در هر آشیانه ای به رسالت و برنامه مقدس خود ادامه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید