دستگیری سرکرده داعش توسط ارتش عراق

بر اساس این گزارش، سرلشکر یحیی رسول در بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی دستور رئیس کل نیروهای مسلح کشور برای تعقیب تروریست‌ها و تخلیه منابع مالی آنها، دستگاه مبارزه با تروریسم عراق پس از پیگیری اطلاعات دقیق ایمن لطیف، عملیات بی‌نظیری را انجام داد. سپس المراوی با نام مستعار ابوجندل دستگیر شد.

وی همچنین افزود: نیروهای عملیات ویژه توانستند این تروریست را در حالی که برای انجام عملیات تروریستی به سمت استان صلاح الدین در حرکت بود، با کمین وی دستگیر کنند.

لازم به ذکر است که در ماه های اخیر پس از شکست داعش در عراق، بقایای و هسته های منفعل این گروه تروریستی همچنان با حمایت برخی طرف های خارجی در تلاش برای ادامه فعالیت های تروریستی خود هستند.

در همین راستا چندی پیش منابع عراقی از عملیات موفقیت آمیز ارتش این کشور علیه تکفیری ها خبر دادند.

وزارت دفاع عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروی هوایی عراق موفق شد مواضع تروریست های داعش را منهدم کند.

در این بیانیه آمده است: نیروی هوایی عراق برای انجام ماموریت شناسایی و جستجوی داعش، مخفیگاه های داعش را در استان کرکوک منهدم کرد.

پیشتر حشدالشعبی عراق با صدور بیانیه ای از انهدام یک شبکه تروریستی که قصد انجام عملیات انتحاری در کرکوک را داشت، خبر داده بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کرکوک موفق شدند یک شبکه تروریستی را که قصد انجام چندین عملیات انتحاری را در استان کرکوک داشت، منهدم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید