دستگیری فوتبالیست مشهور ایرانی که پارتی مختلط ترتیب داده بود

صحبت از باند بزرگی است که مهمانی های شبانه ترتیب می دهند و با اجاره ویلا در اطراف کرج یک مهمانی شبانه ترتیب می دهند و این بار قبل از پارتی شبانه در یلدا توسط پلیس دستگیر می شوند. اعضای این باند خودروهای لوکس داشتند و محافظانی برای مهمانی ها برای تامین امنیت شرکت کنندگان داشتند. دستگیرشدگان اعتراف کردند که ده ها پارتی ترتیب داده اند و از هر مهمانی 10 میلیون تومان درآمد داشته اند.

در مهمانی‌های جدید که به مهمانی‌های بلیط معروف هستند و بیشتر در باغ‌های دل‌انگیز اطراف شهرهای بزرگ برگزار می‌شوند، افراد می‌توانند با تهیه بلیط ورودی و استفاده از امکانات مهمانی وارد مهمانی شوند که با تعداد محدودی مهمان برگزار می‌شود و دوام ندارد. بیش از چهار ساعت معمولا برگزارکنندگان این رویدادها برای هر نفر بسته به خدمات بین 500 هزار تا 2 میلیون تومان دریافت می کنند.

سرویس ویژه در مهمانی شبانه

در این مهمانی ها در صورت نداشتن نماینده از ورود شما جلوگیری می شود. میزبانان دوستان برگزار کننده یا مهمانان قبلی این رویداد هستند. جوانی که یکی از برگزارکنندگان این مهمانی هاست، درباره قیمت و شرایط می گوید: جشن در اطراف تهران برگزار می شود و ورودیه هر زوج دو میلیون تومان است. دی جی، الکل و غذای دستی و پیش غذا نیز برای لذت بردن از مهمانی در دسترس است.

این جوان تاکید می کند: ممکن است افراد مشهور در این مهمانی ها حضور داشته باشند و به همین دلیل همراه داشتن گوشی و دوربین ممنوع است. فقط زوج ها می توانند به مهمانی بیایند و افراد مجرد مجاز نیستند. به گفته این فرد، سایت مهمانی امن است و افرادی در داخل و اطراف کورس حضور دارند که حوادث مشکوکی را گزارش می کنند.

باغ ها اجاره داده می شود

جوانی که پایه همیشگی این مهمانی هاست نیز می گوید: معمولا برگزارکننده مهمانی شبانه، کلبه را برای چند ماه به مبلغی گرانتر از صاحب باغ اجاره می کند. این ویلاها در نقاط دورافتاده و با ترافیک کم هستند اما امنیت دارند و همه نمی توانند وارد شوند. من در ماه سه مهمانی می روم و بسته به فازی که در آن هستم از امکانات آنها استفاده می کنم. از او در مورد مصرف مواد مخدر در این مهمانی ها پرسیدیم که گفت: برگزارکننده فقط مشروبات الکلی سرو می کند اما می توانید گل همراه خود ببرید و استفاده کنید. هیچ مانعی برای استفاده از گل وجود ندارد.

مهمانی فانتزی با کوکائین

این جوان ادامه می دهد: البته در برخی مناطق مهمانی های مجلل تری برگزار می شود که مواد مخدر و حتی کوکائین وجود دارد. این نوع مهمانی بسیار کم است و ورود به آن سخت است زیرا افراد کمی دعوت می شوند و فقط افرادی که پول زیادی دارند می توانند بروند. می خواستم تنها بروم، اما نشد. در اینجا دعوتنامه به عنوان QRcode شناخته می شود. آنها یک کد QR برای شما ارسال می کنند که در درب منزل اسکن می شود و در صورت تأیید، به شما اجازه ورود می دهند.

سلبریتی ها، مهمانان ویژه

برگزارکنندگان این مهمانی گاهی از افراد مشهور دعوت می‌کنند تا بازار کار خود را گرم کنند تا به نوعی به فعالیت‌هایشان اعتبار دهند، اما با تمام شدن مهمانی‌ها و دخالت پلیس، دستگیری سلبریتی‌ها جنجالی می‌شود.

پارتی بازیکنان لیگ برتر روی تپه

با افزایش فعالیت این افراد در شبکه های اجتماعی، پلیس فعالیت آنها را زیر ذره بین قرار می دهد و در صورت برخورد با این تبلیغات با رصد فضای مجازی، پیگیر پرونده خواهد بود. البته به گفته یک مقام آگاه، برخی از این تبلیغات کلاهبرداری است و افراد به بهانه ارسال دعوت نامه، ودیعه می گیرند و دیگر پاسخگوی فرد نیستند. چندی پیش پلیس متوجه برگزاری یک مهمانی در طرقبه شد و با بازدید از این ویلای مجلل موفق به دستگیری 173 دختر و پسر و کشف بیش از 50 لیتر مشروبات الکلی شد. در یزد پسری که با بلیط های مختلط پارتی ترتیب داده بود پس از دستگیری و محاکمه به پنج سال زندان محکوم شد. این در حالی است که گاهی خود فوتبالیست ها مهمانی های شبانه ترتیب می دهند. چندی پیش فوتبالیست لیگ برتری در دماوند پارتی برگزار کرد که مشکل برملا شد و با حضور پلیس آثار مشروبات الکلی در این مهمانی کشف شد. با برخوردهای قانونی و انتظامی با این افراد به نظر می رسد فعالیت آنها در شبکه های اجتماعی کاهش یافته است.