دستگیری قاتل فراری در اچار – دزدان یکسان به خود می بالند

سرهنگ گودرت آقاپور در گفتگو با خبرنگار مهر ، از دستگیری قاتل فراری در این شهرستان خبر داد و گفت: مطابق درگیری دو شهروند آری که در حین پارکینگ در خیابان آزادگان رخ داد ، که در 9 سپتامبر اتفاق افتاد ؛ یکی از طرفین مجروح شد و سرانجام در 13 سپتامبر پس از تحمل چهار روز کما جان سپرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: قاتل پس از برخورد و پس از اقدامات پلیس و اطلاعات کارآگاهان پلیس برای آگاهی از اهر از محل جنایت فرار کرد؛ سرانجام قاتل فراری (23 اکتبر) توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین از شناسایی و دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف خبر داد و تصریح کرد: یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه شله‌بران یک شهروند با سلاح گرم از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت آری در جریان کار اطلاعاتی فرماندهی انتظامی و انتظامی اهر ، این فرد توسط پلیس امنیت و اطلاعات اهر در هشگرد استان البرز شناسایی و دستگیر و به اهر بازگردانده شد. من می خواهم از این متهم فراری برای شناسایی و دستگیری او تشکر کنم.

آگاپور با تاکید بر اینکه فضا برای اراذل و اوباش معروف شهر اهر باریک تر است ، گفت: متاسفانه یکی از اراذل و اوباش اهر در شهرستان لیبر وی با ترفندهای پلیس از فرماندهی پلیس شهر سعی در سرقت خودرو داشت لیبر وی دستگیر و روانه زندان اهر شد.

رئیس پلیس اهر در پایان همکاری شهروندان آری وی برای اطمینان از امنیت عمومی و برخورد با متخلفان ، ارزیابی و یادآور شد: فرماندهی انتظامی شهرستان اهر آماده دریافت گزارشات مردمی در مورد موارد مشکوک ، نقض نظم و امنیت عمومی ، سرقت ، درگیری و شهروندان است. آری در صورت مشاهده موارد فوق می توانند به پلیس 110 اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید