دستگیری مدیران غیرمجاز سربازان گمنام امام زمان (عج) در کوگیلویه و بویراحمد


ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816440

نگین اتجی گفت: با اقدامات اطلاعاتی چند تن از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه و سازمان اطلاعات سپاه فتح دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ; نگین اتجی در گفت و گو با خبرنگاران با تبریک میلاد امام عصر(عج) به تشریح دستگیری چند تن از مدیران استانی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) پرداخت.

وی گفت: طلوع واقعی خورشید و ظهور منجی در همه ادیان ابراهیمی یک اعتقاد راسخ است و بر اساس این اعتقاد آینده بشر به صلح و نیکی خواهد انجامید. امید به منجی شیرین ترین انتظار است و درک حکمت آن انتظار راه را برای تزکیه و تکامل هموار می کند.

نگین اتجی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت خاندان نبوی از زمان حضرت مهدی (عج) یگانه منجی عالم بشریت، بنیانگذار مشارکت و عدالت، منتقم خون حسین(ع)، امیدوارم که چشم منتظران و مشتاقان دیدار و ظهور هر چه زودتر ان شاءالله که عزیزان منور و روشن شوند. این ایام خجسته را به حضور معاون حقوقی رئیس جمهور در امور امام عصر، مقام معظم رهبری و سربازان زحمتکش و گمنام امام زمان (عج) تبریک عرض می نمایم.

وی افزود: بر خود لازم می دانم زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) را در رابطه با برخی از فعالیت های این بستگان ارزیابی کنم همیشه تنها در سه ماه اخیر چندین مورد فساد اداری در استان توسط کارکنان محترم و درستکار اداره کل اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازداشتگاه.

نگین تاجی گفت: پرونده این فرمانداران با صدور قرار قطعی و کیفرخواست بلافاصله به دادگاه های کیفری ارسال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید