دستگیری ۵ سارق و کشف بیش از ۲۶ فقره انواع سرقت در آران و بیدگل

این اتفاق با اجرای طرح «پیشگامان امنیت پلیس» رخ داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اران و بیدگل از اجرای طرح عملیاتی پیشگامان امنیت صلح برای جلوگیری از هرگونه سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سراسر کشور و با توجه به ارتقای امنیت اجتماعی و مطالبات مردمی برای برخورد با متخلفان به هنجارهای اجتماعی و در راستای پیشگیری از انواع سرقت ها، کشف پرونده های سرقت، و همچنین پاکسازی کانون های جرم و جنایت طرح عملیاتی پیشگامان امنیت پلیس 4 در شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی قوه قضائیه اجرا شد.

وی افزود: در این طرح تمامی کلانتری های سطح شهرستان با کمک پلیس های تخصصی به صورت شبانه روزی برای کشف سرقت ها، سارقان، متخلفان و افراد مرتبط و همچنین پاکسازی مناطق جرم خیز مشغول به کار بوده اند.

فرماندهی انتظامی شهرستان اران و بیدگل با اشاره به پاکسازی 10 محله در این طرح ادامه داد: 5 نفر دستگیر شدند. دزد و افشای 26 فقره سرقت، کشف 298 گرم مواد مخدر و توقیف 9 دستگاه موتورسیکلت و 7 خودرو از جمله نتایج اجرای این طرح است.

این افسر انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم با ماموران انتظامی خود در اجرای این طرح و سایر طرح های پلیس گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس و نیروی انتظامی است. نیروی انتظامی با اجرای مستمر و هدفمند طرح های پلیس، امنیت و آرامش خاطر مردم را تامین می کند و به متخلفان نظم و امنیت عمومی هشدار می دهد که با برخورد قانونی و قاطع پلیس مواجه خواهند شد و پلیس از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش دریغ نخواهد کرد. ذهن برای شهروندان



آیا این خبر مفید بود؟