دستیار ایرانی کیست؟ | روز جدید

دستیار ایرانی کیست؟  |  روز جدید

احسان اصولی در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: به لطف خدا و درایت همکاران در فدراسیون از مسائل مربوط به آماده سازی ملی پوشان خوشحالیم. تیم یکی پس از دیگری به بهترین شکل ممکن شکل گرفته است. در آستانه این رویداد مهم و بین المللی، تیم ملی ایران انشاالله با قدرت و انرژی حضوری موفق خواهد داشت.

وی ادامه داد: امروز رونمایی از پیراهن تیم ملی را داریم. پیراهنی که با برند ایرانی در یک رویداد مهم جهانی شرکت خواهد کرد. همه ما ایرانی ها به تیم ملی و بازیکنان افتخار خواهیم کرد. در این رویداد برای اولین بار نشان ایرانی ارائه می شود.

سخنگوی اتحادیه فوتبال انگلیس درباره آخرین وضعیت دستیار ایرانی کارلوس کی روش گفت: به هر حال دستیاران را سرمربی می آورد. ایشان ارائه کردند و پیگیری ها در حال انجام است و امیدوارم روز پنجشنبه این اتفاق بیفتد. کلید پیشنهاد آقای مارکار آقاجانیان است.

اوصولی در پاسخ به این سوال که آیا امروز یک پرتغالی جدید به کادرفنی اضافه شده و آیا این مربی تا جام جهانی در ترکیب تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: هنوز اطلاعات دقیقی در این باره ندارم. می خواهیم بدانیم داستان چیست.

وی درباره امکانات تیم ایران در قطر توضیح داد: ماه هاست همه چیز هماهنگ شده است. اسکان تیم ملی بر اساس هتل های اعلام شده از سوی فیفا و استانداردهای آن سازماندهی می شود. همکاران ما نیز بازدید کردند و رئیس فدراسیون روز پنجشنبه از اردو بازدید خواهد کرد. همه چیز در شرایط خوبی است و جای نگرانی نیست. انشالله تیم با بالاترین استانداردهای موجود در قطر، امکانات و محل تمرین آماده شده و انشاالله تیم ایران در فضای خوب و با نشاط به جلو حرکت کند.

«آیا بازی با تونس قطعی است؟ سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: بله، اما پشت درهای بسته برگزار می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره روند تهیه پیراهن تیم ملی گفت: کمیته فنی تشکیل شد و در این کمیته بالاترین استانداردها رعایت شد و برند بر همین اساس کار می کند. با توجه به نمونه کارهایی که برای ما آورده بودند که برندهای بزرگ دنیا بودند، دقیقاً از همین فناوری استفاده شد. در بحث طراحی، کارگروه هایی تشکیل شد و طراحان نظرات خود را ارائه کردند و بر اساس همین نظرات پیراهنی شیک بر اساس نشان کشورمان ایران و نشان یوزپلنگ ایرانی ارائه کردند. البته همانطور که خواهیم دید، شکل آن کمی تغییر کرده است. پرچم پرافتخار کشورمان هم هست.

وی ادامه داد: کمیته تشکیل شده متشکل از دبیرکل، سرمربی تیم ملی و کارشناس پوشاک بود. این کار با نظارت میرشاد مجدی انجام شد. سپس کیروش جلسه ای برگزار کردند و نمونه ها را در حضور سازنده مشاهده کردند و تایید کردند که لباس ها دارای استانداردهای لازم مانند پارچه و دوخت هستند، نظر مثبت کیروش نیز گرفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید