دفاع تمام قد ستاره جنجالی پرسپولیس بعد از ویس عجیب

دفاع تمام قد ستاره جنجالی پرسپولیس بعد از ویس عجیب

هداد عزیزی درباره شایعاتی مبنی بر پیشنهاد سرمربیگری تیم فوتبال پدیده به او گفت: خیر اینطور نیست، من 20 روز به این باشگاه رفتم و بلافاصله با همکاری موافقت کردم. اصلا نمی دانم چرا مدیران این باشگاه در تیم هستند. باشگاه از نظر مالی ضعیف است، از ورزشگاه امام رضا گرفته تا تمام افرادی که با باشگاه در ارتباط هستند.

وی در خصوص حواشی که روز گذشته برای محمدحسین کنعانی زادگان در نظر گرفته شده است، گفت: به نظر من باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم. مردی که این کار را کرد و صدای ملی پوشان را درآورد، حتماً قصدی داشته است. خیلی زشت بود و اصلا نباید در جامعه ما استفاده می شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: نمی دانم اقدامات انجام شده قانونی است یا خیر. رازداری مهمترین موضوع است و اصلا نباید مطرح شود. اگر کسی این کار را می کند، باید با او برخورد قانونی شود، زیرا به آبروی مردم لطمه زده است. کنعانی ادگان بازیکنی است که واقعاً در این چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در فوتبال داشته و ممکن است اشتباه کرده باشد اما نباید او را نابود کرد.

عزیزی خطاب به فاطر توضیح داد: در اینکه این بازیکن اشتباه کرده شکی نیست و نباید در قالب تیم ملی و سلبریتی اشتباه کند، اما باید تشخیص دهیم که در ورزش ما به خصوص برای افرادی که به سرعت در حال رشد هستند، وجود دارد. بدون فرهنگ.» و. این باید توجیه شود که تیم ملی جوانان مراقب باشد که به هیچ وجه رفتار نکند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی چنین فیلمی ساخته می شود یا صدایی ساخته می شود ابتدا باید فکر اشتباهی کرد که وارد حریم خصوصی افراد شد. اصلا نباید این کار در جامعه انجام شود. از طرفی شخص درگیر این موضوع قطعا به فکر اشتباه خود بوده و ذهنش درگیر است. صحبت کردن با مردم، بیایید همه با هم به آبروی مردم فکر کنیم، حتی اگر او اشتباه کند. تاکید می کنم یک بار چنین پرونده ای از کنعانیان بیرون می آید یعنی اشتباه کرده است اما یادتان باشد که او هم مرد است اما باید مواظب باشد کاری نکند که برایش دردسر ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید