دفتر بسیج دانشجویی شریف در آتش سوخت

ابوالفضل حاجی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: حوالی ساعت 2 تا 2:30 شب گذشته دو نفر از دیوار وارد دانشگاه شده و با یک ماده محترقه در دست، دفتر بسیج دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان را به آتش کشیدند. طبقه همکف ساختمان ابن سینا.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: دو نفری که دیشب وارد دانشگاه شدند آدرس دفتر بسیج را داشتند. درب دفتر بسیج شب گذشته قفل نبود و باز بود. این دو نفر با ورود به دفتر، دو بطری حاوی ماده قابل اشتعال را به سمت دفتر پرتاب کردند و دفتر را به آتش کشیدند. حوالی ساعت 7:00 امروز دانش آموزان بسیجی متوجه آتش سوزی شدند. البته در آن لحظه آتش خاموش شد.

این دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف گفت: این دو نفر هنوز شناسایی نشده اند. البته تصاویر دوربین های مداربسته موجود است و حراست دانشگاه با همکاری نهادهای امنیتی از جمله پلیس این دو نفر را شناسایی کرده است.

وی افزود: البته در 12 آذر نیز همین اتفاق افتاد و پس از آن هیچ اقدامی از سوی مدیریت دانشگاه صورت نگرفت. در جریان این حادثه یکی از دفاتر مدیریت دانشگاه دچار حریق شد اما هیچ اقدامی برای جلوگیری از تکرار این حوادث انجام نشد.

در پی این حادثه دانشگاه صنعتی شریف اطلاعیه ای صادر کرد. در متن این پیام آمده است: «بر اساس اطلاعات اولیه، بامداد روز شنبه ۲۸ آذرماه، افراد ناشناس با ورود به محوطه مرکزی دانشگاه، دفتر بسیج دانشجویی را به آتش کشیدند. دانشگاه تعامل خود را با نیروی انتظامی برای شناسایی عاملان این اقدام تخریبی آغاز کرده است.

به گزارش ایسنا، در این حادثه تقریبا تمامی اثاثیه این دفتر اعم از کتاب، صندلی، دستگاه فکس، کشو و میز جلسه، تخته سیاه و عکس سوخته و قابل استفاده نیست.

تصاویر دوربین های مداربسته اطراف این ساختمان در حال بررسی است که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید