دلایل تغییر معاون سیاسی وزیر کشور از واحدی


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883557

وزیر کشور تصریح کرد: به دلیل کسالتی که داشتند و تداوم آن، معاون سیاسی ام تاکید کرد که انجام وظایفشان در این مسئولیت سنگین عملی نیست. به همین دلیل ما یک انتخاب جدید انجام دادیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگویی درباره علت جایگزینی محمدبکر هورامشاد معاون سیاسی وی تصریح کرد: معاون سیاسی من دکتر هورامشاد به دلیل کسالتی که داشتند و تداوم آن، اصرار داشتند که انجام وظایفشان در این مسئولیت سنگین عملی نیست. به همین دلیل انتخاب جدیدی انجام دادیم و دکتر گلمرضا را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی انتخاب کردیم.

وی در خصوص معاون سیاسی جدید خود، محمدرضا غلامرضا، گفت: وی دارای تجربیات زیادی در حوزه سیاسی است و در سال های اخیر مسئولیت های مختلفی در سطح معاونت وزیر داشته است. علاوه بر این، آنها هم روح سردار شهید سلیمانی بودند. بنابراین هم ظرفیت شخصی و هم تجربه مدیریتی و عملیاتی او ارزشمند و خوب است.

وزیر کشور در این گفتگو هجمه رسانه ها به این تغییر را بی اهمیت خواند و اظهار داشت: رسانه های بیگانه همیشه درخشش ندارند و از انتخاب فرد مثبت، مفید و توانمند در مسئولیت های سنگین انتقاد می کنند، هرچند ارزشی ندارند. برای ما، زیرا واضح است که آنها به دنبال درک عمیق مشکلات و انتخاب های ما نیستند.

وحیدی افزود: سعی می کنند از همه چیز به عنوان ابزار تبلیغاتی علیه نظام استفاده کنند که بسیار بیهوده و ناچیز است.

بر اساس این گزارش، مراسم معارفه محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی جدید وزارت کشور 21 تیرماه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد. قبل از او «محمد بیکر هورامشادوی در 30 فروردین معاون سیاسی وزیر کشور بود 1401 از سمت خود استعفا داد؛ او در 14 سپتامبر بود 1400 وی این مسئولیت را به اتفاق آرا پذیرفت.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید