دلایل عصبانیت ساپینتو سر سفره مهدی تاج

دلایل عصبانیت ساپینتو سر سفره مهدی تاج

تیم فوتبال استقلال در هفته نهم لیگ برتر اصفهان با یک گل ذوب آهن اصفهان را شکست داد و شب گذشته به تهران بازگشت. اعضای تیم استقلال در مسیر بازگشت به تهران و در CIP فرودگاه اصفهان با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند.

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال دقایقی از طرف آبی پوشان با تاج صحبت کرد. وی از رئیس فدراسیون فوتبال خواست تا به وضعیت داوری رسیدگی کند چرا که استقلال اکثر مسابقات را به همین دلیل باخت. سرمربی استقلال همچنین به محرومیت ریکاردو ساپینتو توسط کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس اشاره کرد و گفت که او برخلاف رفتارش در زمین، شخصیت خشن ندارد.

طاهری خطاب به مهدی تاج تاکید کرد: ممکن است در تصاویر تلویزیونی به نظر برسد که ساپینتو عصبانی است و می خواهد دخالت کند، اما اینطور نیست. وی همچنین گفت که در دقیقه 90 که تیمش صاحب یک پنالتی شد، هیچ مربی عادی مداخله نمی کند و ساپینتو در هفته هفتم لیگ برتر به دلیل اطلاعات اشتباه به مربیان گل گهر سیرکان اخراج شد.

تاج پس از شنیدن صحبت‌های سرمربی استقلال گفت تا زمانی که سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) در فوتبال ایران راه‌اندازی نشود، داوری با مشکلاتی مواجه خواهد شد، اما قول داد برای بهبود وضعیت فعلی و کاهش مشکلات اقدام کند.

دیدگاهتان را بنویسید