دلیل بازگشت فلفل به روسیه عدم استفاده از سموم بود/ مردم نگران آلودگی محصولات کشاورزی نباشند

زمان: 5:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796242

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

ذبیح اله اعظمی گفت: دلیل بازگشت فلفل های صادراتی به روسیه استفاده از سم نیست، بلکه به گفته آنها سموم مصرف شده در روسیه ناشناخته بوده و یا ثبت نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ذبیح اله اعظمی درباره بازگشت فلفل صادراتی به روسیه و نگرانی از آلودگی محصولات کشاورزی به مرصادنیوز گفت: جای نگرانی نیست زیرا در بخش کشاورزی کشاورزان و تولیدکنندگان بزرگ ما حرفه ای کار می کنند و معمولا اصول مربوطه را رعایت می کنند.

وی افزود: البته مزارع کوچک یا تولیدکنندگان می توانند در همه جا مقداری سم استفاده کنند و یا میزان مصرف کود را کم یا زیاد کنند.

اعظمی گفت: دلیل بازگشت فلفل های صادراتی به روسیه استفاده از سموم (غیرقانونی) نیست، بلکه به گفته آنها سموم مصرف شده در روسیه ناشناخته یا ثبت نشده است.

وی گفت: محصولات کشاورزی ایران بر اساس تحلیل ها سالم است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد بازگشت فلفل از روسیه، ردپایی از دشمنانی مانند اسرائیل دیده می شود، زیرا آنها از رقبای ما در صادرات هستند. فلفل و ما سعی می کنیم. «بازار ما را تحت هر عنوانی نابود کنید.

اعظمی گفت: مردم نگران آلودگی محصولات کشاورزی نباشند.

وی افزود: دشمنان ما شیطنت می کنند و دستگاه های اجرایی به ویژه جهاد کشاورزی دیر به این سوال پاسخ دادند که منجر به بروز چنین مشکلاتی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید