دلیل تاخیر شاه ماهی جدید پرسپولیس در سفر به ایران

دلیل تاخیر شاه ماهی جدید پرسپولیس در سفر به ایران

شنیدیم مهاجم برزیلی در تعطیلات به سر می برد و از پرسپولیس به باشگاه خبر داده که بعد از تعطیلات به تهران می آید. او نمی خواهد در میانه سفر آزادش برای عقد قرارداد به ایران بیاید و …

کاسیانو سابقه بازی در برزیل، کره جنوبی، قزاقستان و چین را دارد و در لیگ پرتغال نیز پیراهن بوآویستای پرتغالی را بر تن کرده و در حال حاضر در تیم ویزل پرتغالی بازی می کند. این مهاجم در بازار نقل و انتقالات حدود 250 هزار دلار ارزش دارد اما 200 هزار دلار دیگر از پرسپولیس درخواست کرده است.

پرسپولیس با جذب 5 بازیکن جدید مانند دروازه بان، دفاع میانی و دفاع راست، هافبک هجومی و وینگر چپ پس از ادامه نقل و انتقالات خود برای لیگ بیست و دوم به دنبال این مهاجم برزیلی است تا حملات خود را افزایش دهد.

بر همین اساس یحیی گل محمدی نام رضا درویش، مهاجم برزیلی مدیرعامل پرسپولیس را در لیست خود قرار داده است تا مدیران باشگاه با این بازیکن 32 ساله صحبت کرده و در صورت توافق نهایی طرفین، تست های پزشکی را پشت سر بگذارند. برای پرسپولیس.او به ایران خواهد رفت. باشگاه پرتغالی ظاهراً حدود 200 هزار دلار برای جلب رضایت مهاجم برزیلی کنار گذاشته است.

جالب اینجاست که شنیدیم شیرزد تمیروف مهاجم ناکام فصل گذشته پرسپولیس به این باشگاه اولتیماتوم داد تا پایان این هفته تکلیف خود را مشخص کند. مهاجم ازبکستانی گفت که پیشنهاد خارجی دارد و اگر پرسپولیس را نمی خواهد زودتر از این تیم می رود و به تیم مورد نظرش می رود!

پرسپولیس در حال حاضر دو مهاجم ایرانی به نام های مهدی عبدی و حامد پاکدل دارد که اولی تا سال 1405 و دومی یک سال دیگر قرارداد دارد. یحیی گل محمدی هم ظاهرا به باشگاه اعلام کرده که هم مهدی عبدی را برای فصل آینده می خواهد و هم حامد پاکدل!

عیسی القطر که بازگشتش به فوتبال و بازی های پرسپولیس را به دلیل تاخیر در عملیات کراس لینک به تعویق انداخته است، برخلاف ادعای خودش به نیم فصل اول لیگ بیست و دوم نمی رسد.

دیدگاهتان را بنویسید