دلیل تردید پرسپولیس و یحیی برای جذب این ستاره

دلیل تردید پرسپولیس و یحیی برای جذب این ستاره

پرسپولیس فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و این تیم به عنوان قهرمان 5 سال اخیر لیگ برتر نتوانست انتظارات را برآورده کند. یکی از مشکلات پرسپولیس در این فصل عملکرد ضعیف هافبک های این تیم و کمبود جنگنده بود. از این رو پرسپولیسی ها قصد دارند خط هافبک خود را برای سال آینده تقویت کنند و گزینه های متعددی را برای پست هافبک در نظر گرفته اند. یکی از این افراد محمد هدبنده لو هافبک تیم فوتبال ذوب آهن است.

محمد که پیش از این در پیکان هم بازی کرده، یکی از بهترین های لیگ ما در این فصل است و عملکرد خوبی در تیمش داشته است. هدبنده لو که فقط 22 سال دارد در تیم ملی امید نیز بازی می کند و یکی از نفراتی بود که مهدی مهدوی کیا به مسابقات زیر 23 سال عراق دعوت کرد. او در چند روز اخیر با مدیران پرسپولیس دیدار و به توافق اولیه رسیده است و نماینده این بازیکن باید دوباره مذاکرات نهایی را با مدیران پرسپولیس انجام می داد و خیلی ها معتقد بودند این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد. هدبند لو که این روزها در اردوی تیم ملی امید عراق به سر می برد، خود نیز علاقه مند به دیدار از پرسپولیس است اما قرارداد این بازیکن با قرمزها پیچیده شده است.

همین چند روز پیش مدیر برنامه های محمد هدبنده لو هافبک جوان تیم ذوب آهن با حضور در باشگاه پرسپولیس با رضا درویش به توافق نهایی رسید و مقرر شد این قرارداد به پایان لیگ و نظر نهایی یحیی گل محمدی موکول شود. . این در شرایطی است که نام این بازیکن در لیست یحیی برای فصل آینده به چشم می خورد اما سرمربی سرخ ها در پذیرش خدابنده لو برای فصل آینده مردد شد و سهمیه بزرگسالان را پر کرد.

هافبک ذوب آهن سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود اما از آنجایی که فصل گذشته در لیگ برتر برای ذوب آهن بازی می کرد، اکنون سهمیه لیگ برتر است و تعداد محدود سهمیه پرسپولیس را مجبور به تلاش زیادی کرده است. جذب این بازیکن

یحیی گل محمدی باید پس از بازی با فجر سپاسی تصمیم نهایی خود را برای این بازیکن بگیرد و تکلیف این بازیکن را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید