دلیل واقعی عدم تمدید قرارداد وریا غفوری!

سال گذشته باشگاه استقلال ضمن جذب بازیکنانی چون جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی، علیرضا رضایی، امیرعلی صادقی و … بخشی از خریدهای جدید خود را بین بازیکنان زیر 25 سال توزیع کرد. مدیریت قصد دارد همزمان با یارگیری میانگین سنی تیم استقلال را کاهش دهد.

حالا با حضور امید حامدی فر بازیکن زیر 23 سال فصل گذشته صنعت نفت و جدی شدن بحث حضور میرزایی سپاهان و زواری (21) صنعت نفت آبادان در استقلال کاملا مشخص است که تیم استقلال با چهره ای جوانتر از قبل وارد لیگ برتر شد بیست و دومین دوره لیگ برتر. از سوی دیگر، اضافه شدن امیدهای استقلالی عرفان باقری به جمع بزرگسالان این تیم که 18 سال سن دارد نیز نشان می دهد که استقلالی ها در چند روز اخیر 4 بازیکن زیر 23 سال را اضافه کرده اند. به بازیکنانش

برخی از کارشناسان فوتبال که سوابق ریکاردو ساپینتو را به دقت مطالعه کرده اند، می گویند که او علاقه زیادی به کار با بازیکنان زیر 23 سال دارد و معتقدند انگیزه و انرژی این بازیکنان بسیار بیشتر از سایر فوتبالیست های سن بالاتر است. باید دید در فصل پیش رو پروژه جوان سازی استقلال چه نتایجی برای این تیم به همراه خواهد داشت، به خصوص در مقابل تیم هایی مانند سپاهان و پرسپولیس که بازیکنان باتجربه ای را جذب می کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهایی که همه به دنبال علت مشکلات کاپیتانی استقلال هستند، شاید تمدید نشدن قرارداد وریا غفوری هم با این طرح جوان سازی همگام باشد اما باشگاه اعلام نمی کند!

دیدگاهتان را بنویسید