تخیل واقعی و دشمن شناسی واقعی از مولفه های بسیار مهم است / عدم جذب به دنیا ویژگی اصلی مجاهدت در راه خداست.

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793059

حسین معروفی گفت: مامولوژی واقعی و خصومت واقعی مؤلفه بسیار مهمی است. زیرا اگر امام خود را نشناسیم، دشمن را نشناسیم. چون امام می دهد و برای ما تعیین می کند و مؤلفه امام شناسی در نظام ولایی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور اهل بیت علیهم السلام و در کشور امام زمان (عج) بسیار مهم است. مانند).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی ظهر امروز در جمع یادواره شهیدان تکاور ضیاءالدینی و جزینی زاده ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: به عظمت بی بی دو امیدوارم. عالم دو عالم و شهدای ما عاقبت بخیر کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در ایام شهادت ائمه هدی (علیهم السلام) و دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) باید از این حقایق و وقایع عبرت و عبرت تاریخی جست. و بیاموزند که هفتاد نود روز بعد شهادت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این گونه رفتار می شود و ما را ناجوانمردانه شکنجه می کنند. به بهانه خلقت ما

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها انسان بزرگ و نمونه عملی انسان ها چهل روز برای وفاداری در خانه مهاجران و رفقا را می زند. سلام دفاع کرد و جانش را داد و محسن هم برای بقای دین. زیرا ولایت حقیقت و تمامیت دین است.

این مسئول با اشاره به مطالب فوق گفت: امام حسین علیه السلام فرزند حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام نیز در کربلا با حقیقت کفر مواجه شد و بدین ترتیب حقیقت دین جاودانه ماند و به همین دلیل است که می گوییم کربلا. بقای دین

سردار معروف با تاکید بر اینکه در این ایام و شهادت باید در مورد آنچه گذشت و چه باید کرد تا دیگر تکرار نشود، تجدید نظر و فکر کنیم، گفت: آیا خانه حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) بهبود می یابد. (مانند)؟ آیا کربلا دوباره ظهور می کند؟ اگر آن را نادیده بگیریم قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: وقتی به واقعه سقیفه بنی ساعده نگاه می کنید، می بینید که همه کسانی که در آن حادثه بودند و شهادت دادند، اکثرشان در حال وداع بودند و با امیر المومنین بیعت کردند. اما در مدت کوتاهی تاریخ را تغییر دادند.

وی ادامه داد: همه کسانی که به اباعبدالله علیه السلام نامه دادند. و به دعوت مردم به عراق رفت، چه شد که این مردم با حقیقت دین روبرو شدند؟ مهم تغییر محاسبات مردم آن زمان بود، محاسبات مردم تغییر کرد و مردم نمی توانستند برای حقیقت دین فداکاری کنند.

این مسئول افزود: این افراد می دانستند که امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) کیستند، می دانستند حسین بن علی (علیه السلام) کیست. اما چرا خرج نکردند و در تاریخ چه گذشت؟ چرا در ماجرای سکیفه بنی ساعده حق دین را پرداخت نکردند؟ چرا در حماسه بزرگ کربلا پول خود را خرج دین نکردند و مرتکب این جنایت هولناک نشدند؟ زیرا دشمن محاسبات خود را تغییر داد.

سردار معروف با تأکید بر اینکه هر جا امام یا دشمن خود را نشناختیم یا شکست خوردیم یا اسلام عقب ماند و کند شد، گفت: امام شناسی واقعی و دشمن شناسی واقعی مؤلفه بسیار مهمی است; زیرا اگر امام خود را نشناسیم، دشمن را نشناسیم. چون امام می دهد و برای ما تعیین می کند و مؤلفه امام شناسی در نظام ولایی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور اهل بیت علیهم السلام و در کشور امام زمان (عج) بسیار مهم است. مانند).

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با شناخت امامت و تعمیق و ذوب در آن، دشمن را می شناسیم، قیام را می شناسیم و می آموزیم و تاریخ تکرار نمی شود، گفت: در دفاع از ولی امر الهی. و از دو عالم عبرت بگیریم تا این اتفاقاتی که در طول تاریخ تکرار شده است تکرار نشود و بیشترین نقش را در این جریان، خیانت به مال می بینیم، چه در حادثه سقیفه بنی ساعده. و شهادت دردناک پیامبر (ص) یا در کربلا و شهادت امام حسین (ع) خیانت به مال کاملاً مشهود است زیرا ما سکولار را در آن می بینیم.

وی خاطرنشان کرد: هرکس دارای پنج ویژگی و گذشت در وجودش باشد، می تواند مجاهد در راه خدا باشد. شهدای ما و سردار شهید و عزیزمان سردار شهید سلیمانی این پنج ویژگی را در خود نهادینه کرده بودند، گفت: بخشش اول، بخشش گناه است که بسیار سخت است. اما ممکن است زیرا انسان به سادگی نمی تواند به خدا برسد یا شهید شود. در چهل و دو سال انقلاب ببینیم کی افتاد. چه کسانی امام خود و ملت ایران را در سال 1388 تنها گذاشتند و در خاک دشمن بازی کردند؟ کسانی که مهم ترین نقش را در انتشار، تأسیس و تداوم انقلاب داشتند، اما از قطار انقلاب پیاده شدند. برای انقلاب قیام نکردند، ترسیدند، نجنگیدند و طلب بخشش کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بخشش دوم، بخشش دنیاست، افزود: به دنیا بستگی ندارد، انسان به دنبال جانفشانی و پاسداری از حقیقت دین، شیعه، اهل بیت علیهم السلام و سرزمینی است. صداقت.» به دنیا متوسل شود و به آن بچسبد.

سردار معروفی گفت: چرا حاج قاسم ما 38 سال جان به جان آفرین تسلیم کرد و سنگر به سنگر، ​​دره به دره، از دشت به دشت، از کشوری به دیار دیگر رفت؟ وقتی خبرنگار پرسید، وقتی شنیدم صهیونیست ها شما را تهدید به قتل می کنند، خندید و خبرنگار پرسید من حرف اشتباهی زدم؟ شهید سلیمانی خیلی گفت. گفت من به دنبال این لحظه 38 ساله بودم تا به آنجا برسم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: فرماندهان بسیج مردمی می گویند حاج حاج حاج قاسم سلیمانی نگاه ما را نسبت به معاد تغییر داد و توانستیم جهاد کنیم و غده سرطانی داعش را از کشورمان بیرون کنیم. چون حاج قاسم هیچ جاذبه ای به دنیا ندارد.

وی با تاکید بر اینکه عدم توسل به دنیا ویژگی اصلی مجاهدان در راه خداست، گفت: صراحتاترین مرد در دوران انقلاب حاج قاسم سلیمانی بود؛ در حالی که در راه خدا به دنیا آمدیم. اما یکی از فرزندانش سر کار نبود و بیت الزهرا (سلام الله علیها) را از بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گرفت و از این رو جان خود را در راه خدا داد.

این مقام مسئول بخشش سوم را توسط بستگان آمرزیده و تصریح کرد: خداوند خانواده، فرزندان و بستگان او را ببخشد، در دین خدا زنده بماند و حق دین خدا، ملت بزرگ و تمامیت ارضی ایران و عزت عزیز را حفظ کند. ایرانیان و شوخی این یک وکتور نیست.

سردار معروفی گفت: چهارمین بخشش، بخشش آبرو و پاسداری از اهل بیت علیهم السلام است، ملت بزرگ ایران اسلام آن را تمامیت ارضی می داند؛ در حالی که این بخشش را در زمره ی بزرگواران قرار داده اند. چون عظمت در حراست و حیثیت است و ما نباید در این عرصه محافظه کار باشیم، بلکه باید با منطق عاشورا، اهل بیت، ائمه انقلاب و شهدای انقلاب از خود دفاع کنیم. زیرا آنها جان خود را برای حفظ جان دادند و ما ماندیم و برای بقای دین خدا باید از خون آنها پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما به ازای هر سفره ای که پشت سر یک کارمند می نشیند ۷۲ شهید در کشور داده ایم و هر کارمند و مدیری که به دفترش می رود اطرافش کربلاست و چطور از او مطالبه نکنیم. دین و انقلاب.

وی ایثار جان را پنجمین بخشش می داند و خاطرنشان می کند: اگر انسان این ویژگی ها را در وجود خود نهادینه کند به راحتی می تواند برای بقای دین و انقلاب جان خود را از دست بدهد و این منطق دین و عاشورا و اهل بیت(ع) است. ).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید