«دهیرک»؛ رکورد بارندگی در قصرقند/50 میلی متر باران تنها در 60 دقیقه


ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884196

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: دهیرک شهرستان کسرکند با 50 میلی متر بارندگی رکورد بارندگی در جنوب سیستان و بلوچستان را به ثبت رسانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، محسن حیدری مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از 23 ایستگاه هواشناسی گزارش بارندگی داشتیم و دهیرک قصرقند با 50 میلی متر بارندگی در رتبه نخست قرار گرفت.

وی همچنین میزان بارندگی در شهرستان های هلنچگان و ساربوک قصرقند را به ترتیب 40 و 30 میلی متر عنوان کرد و افزود: شهرستان های سراوان، سرباز، راسک و چابهار نیز از این بارندگی بی بهره نیستند و از ایستگاه هایی مانند کمبل سلیمان در 26 میلی متر بارندگی وجود دارد. در چابهار، 14 نفر در مکانی از سرباز، 24 نفر در دهک از سراوان، 20 نفر در هیدوچ از سیب و سوران و 18 میلی متر در مولتان از مهرستان گزارش شده است.


حیدری از پایداری سامانه های بارشی تا پایان امروز سه شنبه 7 تیرماه در نواحی جنوبی استان خبر داد و توضیح داد: با توجه به پیش بینی وقوع سیل در برخی نقاط جنوبی استان توصیه می شود از فصلی پرهیز شود. از رودخانه ها باید به شدت اجتناب شود.

وی گفت: با توجه به مواج بودن دریای عمان تا پایان روز سه شنبه انجام عملیات دریایی و تفریحی می تواند خطرناک باشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید