میانگین بارندگی دیروز لرستان 11 میلی متر بود

ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781934

اکبری میانگین بارندگی دیروز در لرستان را 11 میلی متر اعلام کرد و الیگودرز پرباران ترین شهر لرستان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زینب اکبری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار کرد: از ابتدای سامانه بارشی در چند روز گذشته میزان بارندگی در خرم آباد هشت میلی متر، بروجرد 32، دورود 11، ازنا 18، الیگودرز 37، نورآباد پنج، الشرد. 13، کوهدشت پنج، سیلاخور 29 میلی متر و ریملا 10 میلی متر است.

وی افزود: بیشترین بارندگی مربوط به الیگودرز با 37 میلی متر و کمترین آن مربوط به دوره پلدختر، رومشکان و چگنی است که متاسفانه در این مناطق رخ نداده است.

معاون هواشناسی لرستان گفت: میانگین کل بارندگی در استان 11 میلی متر بوده و امشب و شب شاهد بارش خواهیم بود بنابراین تمرکز این سامانه امروز در مناطق شرقی و جنوب شرقی و احتمال رگبار دور از انتظار نیست.

اکبری گفت: موج اصلی این سامانه امشب بیرون می آید اما فردا در ساعاتی احتمال ناپایداری وجود دارد و از دوشنبه تا پایان هفته در منطقه هوای آرام و کاهش دما پیش بینی می شود.

وی گفت: شب گذشته الشتر با سه درجه بالای صفر سردترین و پلدختر با 26 درجه گرمترین شهرستانهای استان گزارش شده است.

معاون هواشناسی لرستان با اشاره به بارندگی در زمان برداشت افزود: میزان بارندگی در زمان برداشت در استان 14 میلی متر است که نسبت به بلندمدت 70 درصد کمتر است و امیدواریم در آینده جبران شود. سیستم های . .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید