دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در موافقتنامه های بین المللی موافقت کرد

ساعت: 13:08
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922328

سخنگوی دولت گفت: پیشنهاد وزارت خارجه دولت با لایحه تصویب معاهده استفاده از ارتباطات الکترونیکی سازمان ملل متحد در موافقت نامه های بین المللی تطبیق داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: امروز آخرین گزارش سازمان برنامه و بودجه از لایحه بودجه 1402 به جلسه هیات دولت ارائه شد و کل لایحه مجددا مطرح شد. رای آورد و سپس رئیس جمهور در مجلس حاضر شد.

وی افزود: امروز در جلسه دولت با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد و علوم در جمع اعضای کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال موافقت شد. به منظور تقویت این کارگروه و توسعه ابعاد و چشم اندازهای این کارگروه، با اضافه شدن این دو وزیر که دبیرخانه آنها در اختیار وزارت ارتباطات است، موافقت شد.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد وزارت امور خارجه دولت، لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در خصوص استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی به تصویب رسید.

سخنگوی دولت ادامه داد: در زمینه نحوه تشکیل جلسات و نحوه تصمیم گیری هیات داوری، با پیشنهاد وزارت دادگستری و تایید معاونت حقوقی اصلاحاتی انجام شد.

وی یادآور شد: اساسنامه شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو که مورد اعتراض هیات نگهبان قرار گرفته بود، در جلسه امروز اصلاح شد تا مجددا به هیات نگهبان ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید