دومین پویش سوگندنامه جامعه ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران

ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783839

جلسه هماهنگی سوگندنامه های خون به مناسبت هفته بسیج با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، پس از اعلام ضرورت کاهش ذخایر بانک خون کشور توسط سازمان انتقال خون، فدراسیون پزشکی ورزشی برای دومین بار طی هفته های اخیر با همکاری بسیج ورزشکاران، آزمایش خون را راه اندازی کرد. سازمان.

در همین راستا روز شنبه 29 آبان ماه همزمان با هفته بسیج ورزشکاران و بسیجیان باید با مراجعه به پایگاه های سازمان انتقال خون در سراسر کشور در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند.

در جلسه هماهنگی که صبح امروز در دفتر رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، غلامرضا نوروزی با اشاره به انجام موفقیت آمیز اسکن نذر خون در 31 شهریورماه، ابراز امیدواری کرد با حمایت جامعه ورزشی بسیج و ورزشکاران. ، 29 آبان شاهد حضور پربار ورزشکاران در این طرح باشیم.

میرجلیلی با تشریح برنامه های هفته بسیج برای ورزشکاران در هفته بسیج از برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای حضور و حمایت فدراسیون های مختلف ورزشی و جامعه بسیج ورزشکاران در این پویش خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید