دو اتوبوس در فلسطین اشغالی آتش گرفت


ساعت: 23:33
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876898

دو اتوبوس در یک ایستگاه اتوبوس در یکی از شهرهای مرکزی فلسطین به دلایل نامعلومی آتش گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع رسانه ای رژیم موقت صهیونیستی شنبه شب تهران اعلام کردند که دو اتوبوس در یکی از ایستگاه های اتوبوس در یکی از شهرهای مرکز فلسطین اشغالی دچار حریق شدند.

به گزارش جروزالم پست، دو اتوبوس در یک ایستگاه روباز در خیابان گلد مایر در شهر ریشون لسیون در مرکز فلسطین آتش گرفتند. رسانه های صهیونیستی مدعی هستند این حادثه ادعایی تلفات جانی نداشته است.

بر اساس این گزارش، آتش نشانان ایستگاه Rishon Lecion آتش را مهار کردند.

به گزارش جروزالم پست، هفته گذشته 18 اتوبوس در یک ایستگاه اتوبوس مرکزی در شهر صفاد در شمال فلسطین در شرایط مشکوکی مشابه آتش گرفتند.

شبکه 20 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز روز پنجشنبه از نشت مواد سمی و خطرناک در تاسیساتی در بندر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد. بر اساس این گزارش، تیم های امدادی برای بررسی این حادثه با مواد سمی و خطرناک وارد بندر حیفا شده اند.

در همین رابطه، منابع محلی از آتش سوزی چهارشنبه گذشته در پالایشگاهی در بندر حیفا در فلسطین اشغالی خبر دادند.

شرکت صهیونیستی که مالک پالایشگاه های BZNN در فلسطین اشغالی است، وقوع حادثه در تاسیسات حیفا را تایید کرد، اما گفت که بخشی از این پالایشگاه قطعی «کوتاهی» داشته که باعث خروج دود شده است.

در این بیانیه آمده است که تاسیسات پالایشگاه حیفا در مدت کوتاهی به حالت عادی بازگشته و کارشناسان در حال بررسی علت این حادثه هستند.

هیفا لاوفر، یکی از اعضای شورای شهر حیفا نیز در اعتراض به این حوادث تاکید کرد: حوادث روزانه همچنان ادامه دارد، این واقعیتی است که ساکنان کریات حیم با آن مواجه هستند. آنها از خواب بیدار می شوند و ابر سیاهی را می بینند و در مقابل این اتفاقات ناگوار احساس ناتوانی می کنند. وزیران و اعضای کنست از اینجا بازدید می کنند، به مخازن سوخت می روند، با آنها عکس می گیرند و به زندگی خود باز می گردند، در حالی که مردم کرجات حیم هنوز تهدید 1957 را تحمل می کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید