وقوع 3 آتش سوزی مشکوک در شمال فلسطین اشغالی


ساعت: 01:12
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1886954

منابع صهیونیستی وقوع 3 آتش سوزی مشکوک در شمال فلسطین اشغالی را تایید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع فلسطینی از جمله روزنامه معاریو از وقوع 3 آتش سوزی در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

علت این آتش سوزی ها هنوز اعلام نشده است اما گفته می شود حجم آنها قابل توجه است.

منطقه الجلیل علیا در شمال رژیم صهیونیستی در چند ماه گذشته شاهد حوادثی بوده که علت اصلی آن اعلام نشده است.

سوزی گفت: از سوی دیگر آتش سوزی در منطقه جلیل علیا کمتر از 24 ساعت پس از آتش گرفتن یک پادگان آموزشی نظامی رژیم صهیونیستی رخ داد که در همین راستا روزنامه صهیونیستی “تایمز اسرائیل” آتش سوزی را تایید کرد. حادثه مذکور در حومه شهر مدین و منطقه حفاظت شده باغ کتاب در منطقه «نئوت کدومیم» رخ داد و 21 آتش نشان با کمک چهار فروند هواپیما و یک فروند بالگرد برای اطفای آن حضور داشتند. در ادامه این خبر گفته می شود که آتش نشانان تلاش کردند تا از رسیدن آتش به پارکی به نام «پارک ملی اسرائیل» که منطقه حفاظت شده «باغ انجیل» در آن قرار دارد، جلوگیری کنند.

جزئیات زیادی از ابعاد آتش سوزی روز یکشنبه در نزدیکی پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی منتشر نشده است و گفته می شود که علت آن درست مانند مجموعه ای از حوادث قبلی در سرزمین های اشغالی “در دست بررسی است، هرچند بعید به نظر می رسد که دلیل آن باشد. در دوربین های نظارتی اطراف پایگاه های نظامی مانند سایر حوادث در چند ماه گذشته، آتش سوزی ممکن است تصادفی بوده باشد.

طی چند ماه گذشته مناطق مختلف رژیم صهیونیستی با مجموعه ای از آتش سوزی ها و حوادث مشکوک امنیتی مواجه شده است که علت آن اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید