دو ستاره پرسپولیس گل محمدی را آزاد کردند

دو ستاره پرسپولیس گل محمدی را آزاد کردند

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تهران گلی دریافت نکرده است تا تساوی بدون گل پایتخت در سرخابی سومین کلین شیت حامد لاک در این فصل لیگ برتر باشد.

سومین دیدار پیاپی بدون گل پرسپولیس در حالی برگزار شد که سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت نتوانست در خط دفاعی بازی کند تا در روزهایی که کاپیتان اول سرخپوشان روی صندلی های ورزشگاه آزادی نشسته بود، عملکرد قابل قبول علی را مشاهده کرد. نعمتی و فرشاد فرج در قلب خط دفاعی. یک تیم باشید.

پرسپولیس در 5 بازی ابتدایی خود در حضور سیدجلال حسینی 5 گل دریافت کرد اما یحیی گل محمدی تصمیم گرفت با تغییر تاکتیک، انسجام در خط دفاعی این تیم ایجاد کند.

تغییراتی که با تجربه سرخ پوشان با مصدومیت سرخ ها همراه شد اما نعمتی نشان داد انگیزه کافی برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی این تیم و حفظ نبض پرسپولیس برای بازگشت به دوران قدرت و دفاع را دارد.

علی نعمتی پس از سه سال حضور در لیست خرید پرسپولیس، سرانجام تابستان امسال به جمع شاگردان یحیی گل محمدی از پدیده مشهد اضافه شد تا پس از ایجاد خلأ در خط دفاعی پرسپولیس، فرصت حضور پیدا کند.

نعمتی در کنار فرشاد فرج بود تا اینکه مدافعان کناری تجربه چندین ساله بازی در پرسپولیس را داشتند. سعید آقایی که فصل گذشته فراز و نشیب های زیادی برای حضور در ترکیب اصلی داشت، در روزهای بازگشت سیامک نعمتی توانست جایگاه خود را حفظ کند. مهدی شیری هم در جناح راست مدافع مطمئنی شد تا خط دفاعی این تیم بدون کاپیتان اول سامان یابد.

مدافع جدید پرسپولیس موفق شد عنوان بهترین بازیکن تیمش در دربی 97 را در قلب خط دفاعی پرسپولیس پیدا کند. او 8 بار پشت سر پرسپولیس با پاس های بلند و محکم شروع کرد و 8 بار به سود پرسپولیسی ها صاحب توپ شد. نمایش لذت بخش برای بازیکنی که در حملات به خط هافبک اضافه می شد تا خط دفاع پرسپولیس در نیمه دوم بازی با استقلال تهران بیش از رقیب سنتی خود مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد.

زوج جوان مدافع پرسپولیس حالا خود را برای اجرای هت تریک حامد لاک با کلین شیت آماده می کنند. پرسپولیس در روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف هواداران خواهد رفت و سیدجلال حسینی نیز به نیمکت نشینان بازگشته تا نعمتی و فرجی دوباره به میدان بروند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نشان داده کمتر در موفقیت تیمش نقش دارد و ممکن است سیدجلال طعم نیمکت را بچشد. کاپیتان قدرتمندی که نشان داده همیشه در هر پستی بوده، انگیزه بازی را حفظ کرده و به جوان ترها اعتماد به نفس بخشیده تا بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید