دو گزینه عجیب و غیرمنتظره برای نیمکت آبی ها

اگرچه به نظر می رسد مدیریت فعلی باشگاه استقلال چاره ای جز صبر تا جلسه 31 خرداد ندارد و همچنین به دلیل قانون محرومیت دلاری راهی جز استخدام سرمربی بومی، جنگ دلالان و کارگزاران وجود ندارد. برای معرفی گزینه خارجی برای مدیریت فعلی باشگاه استقلال.

پس از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، دلالان داخلی و خارجی برای معرفی گزینه استقلال شروع به کار کردند. از یک سو پیشنهاد مربیان ایتالیایی و اسپانیایی به استقلال شده است و از سوی دیگر برخی از عوامل نیز به دنبال استفاده از نام های معروف برای ورود به روند انتخاب سرمربی استقلال هستند.

در این بین وینفرد شفر از طریق کانالی به مدیران استقلال پیشنهاد شد و واسطه ارائه دهنده این پیشنهاد مدعی شد که می تواند این مربی آلمانی را با قیمتی کمتر از دفعه قبل به ایران بیاورد.

دو گزینه عجیب و غیرمنتظره برای نیمکت آبی ها

از سوی دیگر یکی از عوامل فعال در فوتبال ایران نیز مدعی شد که قرارداد ژوزه مورائیس با باشگاه سپاهان فسخ دارد و او می تواند با پرداخت غرامت ژوزه مورائیس و آوردن او به استقلال، بند فسخ قرارداد ژوزه مورایس را فعال کند.

البته مدیران استقلال معتقدند این ادعای ایجنت مورد نظر کذب است و او می خواهد با استفاده از نام خوزه مورائیس به باشگاه استقلال نزدیک شود و گزینه های دیگر سرمربیگری خود را روی میز مدیران استقلال بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید