دکتر پورحاشیه استقلال به سپاهان پیوست

روزهای حضور سیاوش در استقلال با فراز و نشیب هایی همراه بود. این مدافع که در بدو ورود به تیم جدیدش مصدوم شده بود، سپس اتفاقات و جنجال های دربی لیگ نوزدهم را با چالش های مهمی در حضور محمود فکری در استقلال سپری کرد که منجر به این مصاحبه جنجالی شد. فصل گذشته او نیمه دوم فصل گذشته را به دلیل خدمت سربازی از دست داد.

آخرین سناریوی حاشیه ای این بازیکن با برخورد با سپاهان رقم خورد. جایی که او در لحظات پایانی یک پنالتی را از دست داد و ساپینتو نیز به یزدانی اعلام کرد که دیگر نیازی به او نیست و در نهایت در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی باشگاه استقلال برای ایجاد جای خالی قرارداد سیاوش را به صورت یک طرفه فسخ کرد. فهرست

دکتر پورحاشیه استقلال به سپاهان پیوست

از همان روزهای اول که ساپینتو به سیاوش اعلام کرد از تیمش کنار گذاشته شده بود، اخباری مبنی بر علاقه سپاهان به یزدانی منتشر شد و از زمان حذف او از تیم تا شب فسخ قرارداد، خبرهایی مبنی بر علاقه سپاهان به یزدانی منتشر شد. شایعه پیوستن این بازیکن به شاگردان ژوزه مورایس اضافه شد تا سرانجام این انتقال انجام شد و مدافع سابق استقلال با سپاهان به شرایط نهایی رسید.

یزدانی که در لیگ هفدهم و هجدهم برای سپاهان بازی می کرد، حالا دوباره به اصفهان بازگشته تا فوتبالش را در این تیم ادامه دهد. او همه چیز را با مدیران باشگاه سابقش به توافق رسانده و قراردادش را امضا کرده است، تنها باقی مانده است که تصاویرش را در لباس زرد سپاهان منتشر کند تا همه چیز رسمی شود.

دکتر پورحاشیه استقلال به سپاهان پیوست

با پیوستن سیاوش به سپاهان، اکنون مهم ترین سوال این است که آیا او قصد دارد از استقلال برای فسخ یک طرفه قرارداد شکایت کند یا خیر؟ اگر یزدانی این کار را انجام دهد، پرونده به کمیسیون تعیین وضعیت می رود و اگر فسخ آبی ها قانونی نباشد، پنجره نقل و انتقالات آنها بسته می شود. البته گفته می شود سیاوش هیچ قصدی برای درگیری با استقلال ندارد و با تفاهم مالی و دریافت بخشی از قراردادش می تواند بدون نگرانی از آبی ها شکایت کند.

دیدگاهتان را بنویسید