دکتر گفت برنامه جدیدی نیست، حاتمی برنامه داشت؟ اما در دوره هشت ساله ایشان بهترین نتایج اقتصادی را دیدیم، پزشکان هم شبیه خاتمی هستند

دکتر گفت برنامه جدیدی نیست، حاتمی برنامه داشت؟  اما در دوره هشت ساله ایشان بهترین نتایج اقتصادی را دیدیم، پزشکان هم شبیه خاتمی هستند

فراموش نکرده ایم که محمد خاتمی رئیس جمهور قبل از دوم خرداد برنامه مدون و منسجمی ارائه نکرد، اما در دوره هشت ساله ریاست جمهوری وی بهترین نتایج اقتصادی را در همه زمینه ها شاهد بودیم.
دکتر گفت برنامه جدیدی نیست، حاتمی برنامه داشت؟ اما در دوره هشت ساله او بهترین نتایج اقتصادی را دیدیم، پزشکان هم شبیه خاتمی هستند

مجید مرادی در یادداشتی در مقایسه پزشکان با خاتمی نوشت:

دکتر در اولین حضورش در تلویزیون گفت برنامه جدیدی وجود ندارد و برنامه های اعلام شده توسط مدیریت را اجرا می کند و از کارشناسان راهنمایی می گیرد نه اینکه آنها را راهنمایی کند.

فراموش نکرده ایم که محمد خاتمی رئیس جمهور قبل از دوم خرداد برنامه مدون و منسجمی ارائه نکرد، اما در دوره هشت ساله ریاست جمهوری وی بهترین نتایج اقتصادی را در همه زمینه ها شاهد بودیم. کمترین تورم، گرانی و بیکاری و بیشترین سرمایه گذاری خارجی و همچنین بهبود روابط سیاسی با جهان غرب و جهان عرب و بازگشت اعتبار به پاسپورت ایرانی. از این نظر پزشکان شبیه خاتمی هستند.

قرار نیست دکتر معجزه کند و برای این یک هفته برنامه بنویسد. او نیز مانند سید محمد خاتمی از وزرا، معاونان و مشاورانی بهره خواهد برد که تمام تلاش خود را برای نجات ایران از وضعیت ناگوار کنونی به کار خواهند گرفت.

شباهت دیگر پزشکان و خاتمی در رویکرد تعاملی اوست. خاتمی پس از دوم خرداد به دنبال تقابل نبود و با رقیب انتخاباتی خود رابطه اصیل و صمیمانه ای داشت و هرگز از پیروزی خود گلایه نکرد. خاتمی حتی برخی از مشاوران ائتلافی رئیس جمهور سابق (هاشمی رفسنجانی) را ابقا کرد.

اینکه رئیس جمهور آینده مردی خواهد بود که خود را موظف به شنیدن سخنان اهل علم و اندیشه می داند و تظاهر به دانای مطلق نمی کند و متعهد به سرنوشت همه جوانان این کشور و همچنین فرزندان خود است. به اندازه کافی، برای ایجاد یک آینده بهتر.