دیدار دبیر کل فدراسیون و سفیر ایران در قطر


ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906398

صبح امروز دبیر کل فدراسیون و سفیر ایران در قطر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داود پرهیزکار سرپرست دبیرکل فدراسیون صبح امروز در جریان بازدید از سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر با دکتر حمیدرضا دقانی سفیر کشورمان در قطر دیدار و گفتگو کرد.

پریکاری در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فرصت دیدار دکتر دگانی با دکتر دگانی و حمایت ها و تلاش های سفارت در خصوص جام جهانی گفت: تیم ملی فوتبال در بین 32 تیمی است که میزبان جهانی آن است. جام حذفی قطر است و سفارت کشورمان در قطر نیز نقش دارد. بسیار پر رنگ و خطرناک خواهد بود و شما و همکارانتان قطعا می توانید در کنار حمایت همیشه از تیم ملی اقدامات خوب و موثری در قبال هواداران پرشور کشورمان انجام دهید.
دکتر دقانی سفیر کشورمان در قطر نیز ضمن ابراز خرسندی از ثبات وضعیت فدراسیون گفت: از ثبات مدیریتی که در آستانه این بزرگ در فدراسیون فوتبال ایجاد شده راضی هستیم. قبل از اینکه فوتبال کشورمان اتفاق بزرگی در پیش باشد و همه باید برای موفقیت تیم ملی و خوشحالی هواداران تیم ملی تلاش کنیم.
در ادامه جلسه طرفین در خصوص شرایط حضور تیم ملی و هواداران، فعالیت های فرهنگی، برنامه های فدراسیون و سفارت در جام جهانی بحث و تبادل نظر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید