دیدار رئیس ستاد و رئیس کاروان و روسای انجمن های فوتبال و کاراته


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820886

جلسه هماهنگی رئیس ستاد و رئیس ستاد کاروان اعزامی ناشنوایان و کارکنان المپیک و کاراته 2021 برزیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش ناشنوایان صبح امروز 21 فروردین ماه، جلسه هماهنگی سرپرست کاروان و سرپرست کاروان ناشنوایان و رئیس هیئت ناشنوایان در بازی های المپیک 2021 با محوریت جلسه برگزار شد. در مورد حضور پرقدرت و بی دغدغه کشور کاروان ورزشی و برنامه ریزی فوتبال ناشنوایان و کاراته به صورت جداگانه در برزیل برگزار شد.

در این جلسه رگاتی رئیس ستاد، نصیبی دبیر فدراسیون، موسوی نسب رئیس روابط بین الملل، حسین پور رئیس پشتیبانی، رحیمی زاده مشاور کاروان، سلکی رئیس فدراسیون فوتبال و عشوری رئیس فدراسیون فوتبال حضور داشتند. تیم کاراته.

در ابتدای این جلسه رئیس ستاد و رئیس ستاد کاروان اعزامی ناشنوایان با ارزیابی زحمات رئیس فدراسیون فوتبال و اقدامات انجام شده برای تیم فوتبال، مواردی از قبیل مسئولیت های نظارتی و هماهنگی با اعضای کارکنان.

در ادامه موسوی نسب، رئیس روابط بین الملل ستاد، گزارشی از وضعیت کاروان، برنامه های اعزام این مسابقات و روند صدور روادید ارائه کرد و سپس حسین پور، رئیس ستاد تعمیر و نگهداری، اطلاعاتی از تجهیزات تخصصی و عمومی ارائه کرد. کاروان

سلکی رئیس فدراسیون فوتبال و محسن عشوری سرپرست تیم کاراته گزارشی از وضعیت تیم ملی المپیک و شرایط تیم های مربوطه ارائه کردند.

در پایان جلسه مقرر شد در خصوص موضوعات مطرح شده طی بحث و بررسی و هماهنگی های لازم در زمینه اعزام کاروان اعزامی به کشورمان جلسات مفصل تری برگزار شود.

این هفته در 4 رشته دیگر نیز جلسات برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید